کد خبر : 1784073 | 14 مهر 1400 ساعت 19:42 | 35.6K بازدید | 19 دیدگاه

تراکتور بدهی خارجی هایش را پرداخت

باشگاه تراکتور بدهی چهار تن از بازیکنان و مربیان خارجی خود را پرداخت کرد.

تراکتور بدهی خارجی هایش را پرداخت

به گزارش ورزش سه، در حالی که چند هفته از آخرین وعده تراکتوری ها برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی می گذرد و هنوز این مشکل حل نشده، باشگاه تراکتور عصر امروز با انتشار متنی از پرداخت بدهی چهار پرونده خارجی خبر داد.

 

در متن باشگاه تراکتور آمده است: بنا به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مالک باشگاه، بدهی‌های مربوط به پرونده شکایت  آنتونی استوکس، کوین کنستانت، میمبلا و پاتریک به حساب‌های اعلام شده از سوی آنان واریز و مراتب این تسویه حساب به اتاق حل اختلاف و کمیته انضباطی فیفا ارسال شد.


خاطرنشان می‌شود فیفا براساس روال جاری طی نامه‌ای به وکلای چهار پرونده مذکور اعلام کرده که حداکثر  سه روز فرصت دارند به بانک مراجعه و اعلام وصول نمایند.


طبق روال موجود، باشگاه تراکتور در حال حاضر منتظر دریافت تایید وکلا و اعلام رفع ممنوعیت از نقل و انتقالات به فدراسیون فوتبال ایران است تا اقدامات لازم جهت باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه صورت پذیرد.

 

بر اساس اعلام باشگاه تراکتور پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه طی حداقل سه روز آینده باز خواهد شد و این می تواند خبر خوبی برای هواداران تبریزی در آستانه شروع لیگ برتر باشد؛ به این ترتیب تراکتوری ها می توانند تا پیش از شروع لیگ بیست و یکم، قرارداد بازیکنان جدیدشان را ثبت کرده و از آنها از ابتدای فصل در ترکیب خود بهره بگیرند.


با در کنار هم قرار دادن مبلغ پرداختی باشگاه تراکتور به این چهار نفر به رقم قابل توجهی دست پیدا می کنیم؛ زنوزی با پرداخت 52 میلیارد تومان پنجره تراکتوری ها را باز می کند و این می تواند یک شروع دوباره برای او و هواداران تبریزی باشد.


904 هزار یورو کنستانت
120 هزار یورو پاتریک دی‌وایلد دستیار جرج لیکنز
۴۷۵,۷۵۰ یورو آنتونی استوکس
146.000 دلار ویلیان میمبلا

دیدگاه‌ها