کد خبر : 1784096 | 14 مهر 1400 ساعت 21:44 | 43.1K بازدید | 11 دیدگاه

تاریخ‌سازی پدیده بارسا با حضور در ترکیب اسپانیا

گاوی، پدیده جوان بارسلونا، با قرار گرفتن در ترکیب امروز تیم ملی اسپانیا به جوان ترین بازیکن تاریخ لاروخا تبدیل شد.

تاریخ‌سازی پدیده بارسا با حضور در ترکیب اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا از دقایقی دیگر در در دیدار نیمه نهایی رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف ایتالیا خواهد رفت. این دو تیم پیش از این در نیمه نهایی یورو نیز به مصاف یکدیگر رفته بودند که با پیروزی آتزوری در ضربات پنالتی خاتمه یافته بود و مسابقه امشب به نوعی برای شاگردان لوئیس انریکه یک نبرد انتقامی محسوب می شود. با این حال آنها در جوزپه مه آتزا کار دشواری مقابل قهرمان یورو پیش رو خواهند داشت.

 

اما دقایقی پیش ترکیب تیم ملی اسپانیا برای دیدار برابر ایتالیا در نیمه نهایی لیگ ملت ها منتشر شد که در آن یک نام جالب به چشم می خورد. پابلو گاویرا ملقب به گاوی، پدیده جوان و تنها 17 ساله بارسلونا با قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی اسپانیا به جوان ترین بازیکن تاریخ لاروخا تبدیل شد.

 

 

1651463

 

 

در واقع گاوی با حضور در ترکیب امشب تیم ملی اسپانیا از رکورد آنخل زوبیتا عبور کرد و با 17 سال و 62 روز به جوان ترین بازیکن تاریخ تیم ملی اسپانیا تبدیل شد. همچنین گفتنی است دیگر پدیده بارسلونا یعنی آنسو فاتی نیز سال گذشته در سن 17 سال و 308 روزگی اولین بازی خود را برای لاروخا انجام داده و به این رکورد نزدیک شده بود و حالا با این رکورد شکنی گاوی، فاتی سومین بازیکن جوان تاریخ تیم ملی اسپانیا محسوب می شود.

دیدگاه‌ها