کد خبر : 1784103 | 14 مهر 1400 ساعت 22:26 | 77.3K بازدید | 9 دیدگاه

دل‌پر ستاره اروگوئه ای

سوارز: این روش کنار گذاشتن یک اسطوره نبود

لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای اتلتیکو مادرید، در مصاحبه ای مفصل درباره مسائل مختلف صحبت کرده است.

سوارز: این روش کنار گذاشتن یک اسطوره نبود

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل شگفت انگیز با بارسلونا و کسب تمام عناوین ممکن با این تیم به بدترین شکل ممکن جدا شد و به اتلتیکومادرید پیوست؛ در واقع بعد از روی کار آمدن رونالد کومان این سرمربی هلندی علاقه ای به همکاری با سوارز نشان نداد و نهایتاً راه ستاره اروگوئه ای و بارسا به جدایی ختم شد.

 

سوارز حالا در یک مصاحبه اینترنتی صحبت های قابل توجهی را مطرح کرده است که در اینجا مشروح آن را می خوانید.

 

تماس کومان: "این فقط 40 ثانیه طول کشید. این راه درستی برای کنار گذاشتن یک اسطوره نیست. ابتدا به من گفت که در برنامه‌های او جایی ندارم و بعد اعلام کرد که در صورت حل شدن مشکلم می توانم در مقابل ویارئال بازی کنم. او فاقد شخصیتی بود که بتواند همه چیز را به شکل واضح به من بگوید. اگر او یا باشگاه علاقه ای به من داشتند باید این مسئله به شکل رو در رو گفته می شد. به خاطر همه کارهایی که برای باشگاه انجام دادم، این روزهای سختی برای من به شمار می‌آمد."

 

 

1651474

 

 

عملکرد ضعیف بارسلونا مقابل اتلتیکو: "من تیمی را دیدم که روحیه بدی دارد و فکر می کنم که تصاویر به خودی خود گویای همه چیز است. دیدن هم تیمی‌های سابقم با این وضع مرا ناراحت کرد. من دوست دارم کاتالان‌ها با توجه به تحولی که در حال انجام است صبور باشند. با گذشت زمان و با توجه به بازیکنان جدید آنها قادر خواهند بود، دوباره به تیمی قدرتمند تبدیل شوند. بارسلونا هنوز یکی از بزرگترین تیم‌های دنیاست."

 

انتقال آنتوان گریزمان به اتلتیکومادرید: "سه روز قبل از جذب گریزمان، احساس می کردم او می آید. ما بعد از بازی با ویارئال در مورد آن صحبت کردیم. فکرش را می کردم که اتلتیکو تا انتها منتظر بماند تا او را جذب کند. من همیشه رابطه خوبی با او در بارسا داشتم. ما هیچ مشکلی نداشتیم و حالا هم رابطه بسیار خوبی داریم."

 

 

1651473

 

 

فشارها روی آنسو فاتی: "این که روی آنسو فشار بیاوریم کار اشتباهی خواهد بود. او فقط 19 سال سن دارد و نمی تواند به تنهایی همه کارها را انجام دهد و باید به او کمک شود."

 

ژاوی هرناندز: "اگر ژاوی در حال حاضر هدایت باشگاه را بر عهده بگیرد، بدون پروژه مشخص به دلیل مشکلات مالی موجود، ممکن است میراث خود را به خطر بیندازد. اگر او بیاید، آنها باید پروژه ای را بدون مشکل مالی به او پیشنهاد دهند. اما او واقعاً مناسب ترین فرد است. او همه چیزهای لازم برای موفقیت در این باشگاه را می‌داند اما باید لحظه درست را انتخاب کند."

 

همبازی شدن دوباره با لیونل مسی: "شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ خواهد داد اما اگر طی یک، دو یا سه فصل آینده بخواهم در تیمی بازی کنم و مسی هم به آنجا بیاید، این اتفاق ممکن است رخ دهد."

 

 

1596562

دیدگاه‌ها