کد خبر : 1784123 | 15 مهر 1400 ساعت 01:06 | 22.1K بازدید | 8 دیدگاه

عمل موفقیت‌آمیز مهرداد محمدی(عکس)

مهاجم ایرانی العربی روز چهارشنبه مورد عمل جراحی زانو قرار گرفت.

عمل موفقیت‌آمیز مهرداد محمدی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی پس از پنج هفته بازی برای العربی در لیگ ستارگان قطر و زدن یک گل طی این مدت، تصمیم گرفت آسیب دیدگی کهنه خود را درمان کند و زانوزی خود را به تیغ جراحان بسپارد تا پس از بهبودی کامل دوباره فوتبال خود را از سر بگیرد و برای تیم قطری به میدان برود.

 

این مهاجم ایرانی که سال گذشته از آوس پرتغال انتقالی غیرمنتظره به العربی داشت، در فصل قبل ۱۰ گل با پیراهن این تیم به ثمر رساند و جزو مهره‌های موثر باشگاهش محسوب می‌شود ولی شرایط برای ادامه همکاری او تا پایان فصل هموار نبود تا این بازیکن بخاطر مصدومیت فعلا از لیست تیمش کنار برود و فرشید اسماعیلی جانشین وی شود.

 

باشگاه العربی قطر برای بازگشت هرچه زودتر مهرداد محمدی به میادین، این بازیکن را در بیمارستان بین‌المللی پزشکی ورزشی اسپتار که یکی از مجهزترین و بهترین مراکز درمانی ارتوپدی جهان است، بستری کرد و این بازیکن ظهر روز چهارشنبه مورد عمل جراحی قرار گرفت.

 

مدت دوری مهرداد محمدی از میادین حداقل ۶ ماه خواهد بود و باشگاه العربی قطر با وجود این مصدومیت سنگین و دوری طولانی مدت مهاجم ایرانی‌اش، قرارداد او را فسخ نکرده و به تعهداتش پایبند است.

 

1651522

دیدگاه‌ها