کد خبر : 1784144 | 15 مهر 1400 ساعت 10:35 | 29.1K بازدید | 20 دیدگاه

شاو:

رونالدو با روحیه بی‌نظیرش یونایتد را تغییر داده است

لوک شاو، مدافع چپ منچستریونایتد، به تمجید از روحیه بی‌نظیر کریستیانو رونالدو و تاثیر آن بر شیاطین سرخ پرداخت.

رونالدو با روحیه بی‌نظیرش یونایتد را تغییر داده است

به گزارش "ورزش سه"، این ملی‌پوش پرتغالی تابستان امسال پس از 12 سال بار دیگر به اولدترافورد بازگشت و عملکرد درخشانی را در بدو ورود به این تیم با گلزنی‌هاش همیشگی خود به نمایش گذاشت.

شاو نیز مانند بسیاری دیگر از بازیکنان یونایتد باور دارد که رونالدو می‌تواند الگویی برای سایر هم تیمی‌های خود باشد تا از تمرکز او در تمرینات و حرفه‌ای‌گری این بازیکن تقلید کنند و در عین حال معتقد است که رهبری قدرتمند او در زمین می‌تواند در نهایت باعث بهبود شرایط کل تیم در زمین شود.

با این حال یونایتد در حال حاضر شرایط چندان خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. آنها ماه گذشته میلادی سه شکست را در کارنامه خود به ثبت رساندند و هفته گذشته نیز در مسابقات لیگ برتر به تساوی برابر اورتون رضایت دادند تا تب و تاب اولیه بازگشت رونالدو و درخشش در این تیم فروکش کند.

 

1649070

 

شاو به رادیو بی بی سی گفت:« می‌دانید که او چه ستاره‌ای است و در طول این سال‌ها چه کارهایی انجام داده است. قرار گرفتن در یک رختکن با او باورنکردنی است. می‌توانید میزان حرفه‌ای بودن او را ببینید. برای من مشخص شده که چرا او در تمام این سال‌ها در بالاترین رده قرار داشته است. روحیه او بی‌نظیر است. من فکر می‌کنم او واقعا شرایط تیم را تغییرداده است.»

شاگردان اوله گونار سولسشر با کسب 14 امتیاز از هفت بازی در حال حاضر در رده چهارم لیگ برتر انگلیس قرار دارند و این پیشرفتی را نسبت به فصل گذشته نشان می‌دهد که پس از هفت بازی تنها هفت امتیاز داشتند و در رده پانزدهم جدول ایستاده بودند.

رونالدو در شش بازی پنج گل به ثمر رسانده که یکی از آنها گل حساس در وقت‌های تلف شده دیدار برابر ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا بوده است. با این حال اظهاراتی چون اعتراض سر الکس فرگوسن به نیمکت نشینی او در دیدار برابر اورتون، فشارها را بر اوله گونار سولسشر افزایش داده است.

 

دیدگاه‌ها