کد خبر : 1784198 | 15 مهر 1400 ساعت 15:48 | 59.1K بازدید | 14 دیدگاه

شکست سنگین گرایی برابر قهرمان المپیک

محمدعلی گرایی کشتی گیر فرنگی کار وزن 77 کیلوگرم مسابقات قهرمانی جهان، با نتیجه دور از انتظار 10 بر یک مغلوب رومن ولاسوف شد.

شکست سنگین گرایی برابر قهرمان المپیک

به گزارش "ورزش سه"، محمد علی گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی در دیدار مرحله یک چهارم نهایی وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل رومن ولاسوف از روسیه با نتیجه 10-1 شکست خورد و باید منتظر صعود حریفش به فینال باشد تا در گروه بازنده‌ها برای مدال برنز روی تشک برود.

 

در همان ابتدای کار، محمدعلی گرایی توانست ولاسوف را به بیرون از تشک هدایت کند. کشتی گیر روس که در سال 2011 توانست در استانبول ترکیه اولین مدال قهرمانی جهان را در کارنامه خود به ثبت برساند و سپس در دنیای قهرمانی کشتی افتخارآفرینی کرد.

 

در ادامه محمد علی گرایی قصد داشت از ولاسوف کمرگیری کند اما کشتی گیر روس با زیرکی خاصی توانست گرایی را به بیرون از تشک هدایت کرده و نتیجه مبارزه را 2 بر یک کند. در ادامه این نبرد نفس گیر، داور مسابقه یک امتیاز به ولاسوف داد و گرایی نیز در خاک او خوابید.

 

این کشتی گیر روس که دو طلای المپیک لندن 2012 و ریو 2016 را در کارنامه دارد، از این خاک نهایت استفاده را برد و توانست به خوبی گرایی را بارانداز کرده و نتیجه را 5 بر یک کند. در ادامه نیز ولاسوف با یک سالتو بارانداز، گرایی را به پل زد و 4 امتیاز کسب کرد و 9 بر یک پیش افتاد.

 

مربیان تیم ملی به تصمیم هیئت داوری معترض بودند و اعتقاد داشتند فن کشتی گیر روس 2 امتیاز داشته که این درخواست چلنج رد شد و این مبارزه با حساب 10 بر یک به سود رومن ولاسوف به پایان رسید تا محمدعلی گرایی با نتیجه ای دور از انتظار از رسیدن به فینال و کسب مدال طلا بازبماند.

دیدگاه‌ها