کد خبر : 1784199 | 15 مهر 1400 ساعت 15:52 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب تیم با رسیدن جلوه تکمیل شد

استارت بامدادی فولاد سیرجان در تایلند

نماینده والیبال ایران فردا در اولین بازی مرحله گروهی جام باشگاههای آسیا به مصاف ربیسکو فیلیپین خواهد رفت .

استارت بامدادی فولاد سیرجان در تایلند

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در چهارمین روز حضور خود در شهر ناخون راتچاسیما آخرین  جلسه تمرینی خود را در سالن دوم مسابقات برگزار کرد .
این در شرایطی است که کلیه اعضای تیم ساعت 8:30 دقیقه به وقت محلی دومین آزمایش pcr خود را انجام داده و ساعت 12 آخرین جلسه تمرین برگزار شد، این اولین جلسه تمرینی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان با 14 بازیکن بوده و مهدی جلوه عصر دیروز پس از پایان رقابت های جوانان جهان به ترکیب نماینده ایران در رقابت های باشگاه های آسیا اضافه شد .


در تمرین امروز  بازیکنان به مرور نکات تاکتیکی ، هماهنگی شش به شش و سرویس و دریافت اقدام‌نمودند .


در پایان تمرین امروز علیرضا بهبودی کاپیتان با تجربه تیم گفت: تمرین خوبی برگزار شد و امیدواریم فردا که اولین مسابقه تیم خواهد بود نتیجه خوبی برای تیم به دست آید . وی گفت شرایط تیم بسیار خوب است و با توجه به سه بازی در مرحله گروهی سخت ترین حریف ما العربی قطر خواهد بود که امروز برای دقایقی تمرین این تیم را دیدیم و نکته مهم سرمربی تیم العربی آقای خوان سیچلو خواهد بود که شناخت خوبی از بازیکنان ایران دارد .


محمد صادقی دریافت کننده گیلانی تیم نیز در خصوص شرایط تیم و مسابقات گفت : آخرین جلسه تمرین در شرایط سخت آب و هوایی برگزار شد و خوشبختانه بازیکنان توانسته اند شرایط سخت را تحت کنترل قرار داده و به شرایط جوی شهر میزبان عادت کنند ، وی گفت  امیدوارم شرایط به گونه ای باشد فردا در اولین بازی در مقابل حریف موفق باشیم هرچند نسب تیم فیلیپین شناخت کاملی وجود ندارد اما با توجه به تمرین های انجام شده قطعا نتیجه خوبی کسب خواهد شد .


در انتها سعید رضایی سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان گفت : خوشبختانه شرایط خوبی پس از سه جلسه تمرین در تایلند بر تیم حاکم است و با توجه به آعاز مسابقات و‌دو بازی اول که بازی های راحت تری خواهد بود انشاالله به هدف اولیه و سعود از گروه خواهیم رسید .


وی ادامه داد: نکته جالب تمرین آخر این بوده که بعد از ماه ها تبم با 14 بازیکن تمرین خود را انجام داده است و مهدی جلوه اولین جلسه تمرینی خود را با تبم انجام داده است . وی در پایان گفت تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانبان متشکل از چند یار کمکی است که قطعا هدف تیم کسب بهترین نتیجه در این رقابت ها با کمترین فشار بر بازیکنان کمکی میباشد .


تیم فولاد سیرجان ایرانیان در مرحله گروهی فردا به مصاف ربیسکو فیلیپین خواهد رفت .زمان برگزاری اولین مسابقه تیم فولاد سیرجان ایرانیان به وقت محلی ساعت 10 صبح و به وقت تهران ساعت 6:30 دقیقه خواهد بود.

دیدگاه‌ها