کد خبر : 1784207 | 15 مهر 1400 ساعت 16:57 | 46.7K بازدید | 11 دیدگاه

شادی گل خربین بدون امتیاز بود؛

برد بزرگ کره جنوبی در لحظه آخر

کره جنوبی در دقیقه ۸۸ تساوی مقابل سوریه را با برد عوض کرد تا سه امتیاز مهم در راه رسیدن به جام جهانی را کسب کند.

برد بزرگ کره جنوبی در لحظه آخر

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته سوم گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، تیم‌های ملی کره جنوبی و سوریه که رقبای ایران به حساب می‌آیند، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه جام جهانی سئول مقابل هم قرار گرفتند.

 

کره جنوبی که در دو دیدار اخیرش یک تساوی برابر عراق و یک برد مقابل لبنان داشت، در دیدار امروز مالکیت توپ و میدان را از سوریه گرفته و نمایش بهتری ارائه داد، اما با این وجود نزدیک بود سه امتیاز را از دست بدهد و در خانه متوقف شود که ستاره چشم بادامی‌ها آنها را به پیروزی رساند.

 

1651659

 

پس از تساوی بدون گل در نیمه اول، کره جنوبی در شروع نیمه دوم کاملا سوار بر بازی بود و پس از اینکه چند پاس پیاپی در پشت محوطه جریمه داد و موقعیت‌های بی‌ثمری داشت، در دقیقه ۴۸ روی دو سرتوپ پیاپی چشم‌نواز و شوت تماشایی هوانگ این‌بئوم با پای چپ به گوشه دروازه سوریه گل اول را به ثمر رساند.

 

کره جنوبی بعد از رسیدن به گل اول باز هم جریان بازی را در اختیار داشت و اجازه کار به حریف خود را نمی‌داد، اما سوری‌ها در نیمه دوم حملات کم‌تعداد اما خطرناکی به وجود آوردند و بالاخره موفق شدند با گلزنی مهاجم سرشناس خود کار را به تساوی بکشند.

 

نفوذ تند و تیز محمود المواس از جناح راست زمین و ارسال او به مقابل محوطه ۶ قدم را احمد دالی با ضربه سر به بعد از تیرک دوم بُرد تا در ادامه عمر خربین در حالی که رو به دروازه نبود، با یک شوت ناگهانی و استثنایی به طاق دروازه کره جنوبی چسباند تا سوریه به گل تساوی دست پیدا کند.

 

1651660

 

در شرایطی که سوری‌ها امیدوار به کسب دومین امتیاز در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی بودند، کره جنوبی دوباره آهنگ حمله گرفت و پس از انجام بازی مستقیم، روی یک سانتر از سمت راست، پاس کیم مین جائه و شوت زمینی سون هیونگ‌مین به گل دوم در فاصله یک دقیقه به پایان مسابقه دست پیدا کرد.

 

کره جنوبی با گلی که سون در دقیقه ۸۹ به ثمر رساند، موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک خانگی مقابل سوریه شد تا ۷ امتیازی شود و با یک بازی و یک امتیاز بیشتر نسبت به تیم ملی ایران در صدر جدول گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی قرار بگیرد و سوریه نیز در رده پنجم ایستاد.

دیدگاه‌ها