کد خبر : 1784230 | 15 مهر 1400 ساعت 19:50 | 15.3K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت موراتا به اتلتیکو؟

سرنوشت ستاره اسپانیایی یووه در دست 2 مهاجم

بعید به نظر می رسد یوونتوس بند خرید دائمی آلوارو موراتا را فعال کند.

سرنوشت ستاره اسپانیایی یووه در دست 2 مهاجم

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس، این باشگاه نتوانست مهاجمی در حد و اندازه های او و در کلاس یک جهانی جذب کند. مویزه کین بازگردانده شد ولی یووه قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی ورود کرده و یک مهاجم به خدمت بگیرد.

 

 

1651691

 

 

گاتزتا دلو اسپورت نوشته است که یووه دو هدف بزرگ دارد؛ اولی دژان ولاهوویچ مهاجم فیورنتیناست و دومی مائورو ایکاردی گزینه قدیمی یووه که اکنون در عضویت پی اس جی است.

فیورنتینا برای ولاهوویچ 90 میلیون یورو می خواهد و این راه هرگونه مذاکره ای را مسدود کرده اما در مورد ایکاردی، کار به مراتب راحت تر به نظر می رسد.

 

 

1639181

 

 

یووه قصد دارد زمستان پیشنهاد انتقال قرضی با بند خرید اجباری را برای ایکاردی پیشنهاد بدهد. ترافیک مهاجم در پی اس جی به قدری بالاست که ایکاردی را به جدایی ترغیب کرده است. ستاره آرژانتینی سابق اینتر تابستان ترجیح داد در پاریس بماند ولی با ادامه نیمکت نشینی ها بعید نیست به پیشنهاد یووه پاسخ مثبت بدهد.

اگر این زمستان انتقال او ممکن نشود، یووه تابستان بعد پیشنهادی مجدد ارائه خواهد کرد.

 

 

1648161

 

 

به این ترتیب بعید است آلوارو موراتا را فصل بعد هم با پیراهن یووه ببینیم. باشگاه تورینی برای انتقال قرضی دو 2 ساله موراتا 20 میلیون یورو به اتلتیکو پرداخت کرده و بند خرید قطعی او نیز 35 میلیون یورو است ولی طبق ادعای گاتزتا، یووه در صورت موفقیت در جذب ولاهوویچ یا ایکاردی، این بند را فعال نخواهد کرد و موراتا باید به اتلتیکو بازگردد.

 

دیدگاه‌ها