کد خبر : 1784233 | 15 مهر 1400 ساعت 19:53 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

شکل کامل‌تر تیم خطیبی با آمدن هافبک(عکس)

هافبک جدید آلومینیوم به تمرینات این تیم اضافه شد.

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم دور جدید تمریناتش را در اراک آغاز کرده و به مرور زمان خریدهای جدید این تیم نیز به تمرینات اضافه می‌شوند تا رسول خطیبی با نفرات کامل‌تری تیمش را آماده فصل جدید لیگ برتر کند و تمرینات تاکتیکی خود را پیش بگیرد.

 

محمود قائدرحمتی که انتقال پر سر و صدایی از نساجی مازندران به آلومینیوم اراک داشت، پس از دوری در دو، سه هفته ابتدایی تمرینات آماده‌سازی این تیم، اکنون به جمع شاگردان خطیبی اضافه شده و تمرینات خود را دنبال می‌کند تا در شرایط بدنی مطلوبی قرار بگیرد و به شروع فصل برسد.

 

 

1651710

 

 

این هافبک بلندقامت که فصل گذشته ۲۸ بار با پیراهن نساجی مازندران به میدان رفت و نمایش خوبی به ویژه در دور برگشت و در راه بقای این تیم در لیگ برتر داشت، در پایان لیگ بیستم تصمیم به جدایی از نساجی گرفت تا مجددا پس از یک‌سال دوباره به آلومینیوم اراک برگردد و امیدوار به تکرار روزهای خوب گذشته باشد.

 

قائدرحمتی در سال صعود آلومینیوم به لیگ برتر یکی از بازیکنان این تیم بود و حالا در بازگشت به جمع شاگردان خطیبی و حضور در تمرینات این تیم در شهر اراک، انگیزه مضاعفی دارد تا عملکرد خوب سال گذشته‌اش را تکرار کند.

 

1651709

دیدگاه‌ها