کد خبر : 1784239 | 15 مهر 1400 ساعت 20:13 | 33K بازدید | 4 دیدگاه

دو رقیب شاگردان اسکوچیچ در حسرت برد؛

نتیجه دلخواه ایران در بازی عراق و لبنان

دیدار تیم‌های ملی عراق و لبنان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نتیجه دلخواه ایران در بازی عراق و لبنان

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته سوم گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، تیم ملی عراق که از دو دیدار گذشته‌اش تنها یک امتیاز گرفته بود، از ساعت ۱۸ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه به مصاف لبنان و هم امتیاز خود رفت.

 

عراق که رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی را موفق آغاز کرده و یک تساوی ارزشمند برابر کره جنوبی کسب کرده بود، در دومین بازی با سه گل از تیم ملی ایران شکست خورد و در مسابقه امشب هم نتوانست به پیروزی دست پیدا کند.

 

 

 

1651724

 

 

تیم ملی لبنان هم که در دو مسابقه اخیرش در کسب سه امتیاز ناکام بود و یک امتیاز از امارات کسب کرده و برابر کره جنوبی هم شکست خورده بود، امروز به یک امتیاز مقابل عراق بسنده کرد.

 

در نیمه اول این مسابقه شاگردان آدووکات، سرمربی عراق نمایش بهتری از نظر مالکیت توپ داشتند و کنترل بازی را در دست داشتند ولی هیچ ضربه در چارچوبی نزدند، اما در آن سوی میدان لبنان دو حمله جدی داشت که از آنها استفاده نکرد.

 

 

1651723

 

 

 

نیمه دوم هم پایاپای دنبال شد ولی در این بین با وجود حملات جدی‌تر و کم‌تعداد لبنان، ملی پوشان عراق موقعیت‌های پرشماری خلق کردند و بارها شانس گلزنی داشتند که ضربات آنها دفع می‌شد یا به بیرون می‌رفت تا این بازی که در لحظات پایانی شدیدا درگیرانه دنبال می‌شد، با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

تیم‌های ملی لبنان و عراق با این تساوی که بهترین نتیجه برای شاگردان دراگان اسکوچیچ بود، ۲ امتیازی شدند و به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جدول گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی ایستادند؛ گروهی که تا این لحظه کره جنوبی ۷ امتیاز، ایران ۶ امتیاز و امارات ۲ امتیاز دارند.

 

1651725

دیدگاه‌ها