کد خبر : 1784252 | 15 مهر 1400 ساعت 22:07 | 34.9K بازدید | 25 دیدگاه

طارمی به قلب امارات زد!(عکس)

تیم ملی ایران برخلاف جریان بازی که تحت فشار بود به یک گل استثنایی دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران بازی سختی مقابل امارات را آغاز کرد و در تمام نیمه اول نتوانست به گل دست پیدا کند و کار برای ایران گره خورده بود. در دقیقه 59 نیمه دوم نیز صحنه‌ای حساس و مشکوک رخ داد که دقایق زیادی با چک شدن VAR بازی را متوقف کرد.

اماراتی‌ها در یک ضد حمله توپ را به علی مبخوت رساندند که شجاع با خطا کردن مانع ورود او به محوطه شد و سبب شد کارت قرمز داور از جیبش بیرون آورده شود. با چک شدن چندباره VAR به علت اعلام آفساید حکم داور شکست و شجاع نیز به بازی برگشت و علاوه برآن یک موقعیت فوق العاده از امارات گرفته شد.

 

 

 

 

امارات که در شوک این اتفاقات بود مسخ همکاری فوق العاده زوج خط حمله ایران شد و دروازه خود را فرو ریخته دید. وحید امیری از سمت چپ توپ را به طارمی رساند، مهدی با کنترل عالی توپ را به سردار پاس داد، آزمون دوباره توپ را به مهدی سپرد و در این لحظه پاس مجدد طارمی به آزمون شکل گرفت و سردار با یک پاس چیپ فوق العاده توپ را برای مهدی به جلو انداخت و شماره 9 ایران با فرار به قلب خط دفاع امارات با ضربه‌ای استادانه و فکر شده از پشت محوطه دروازه خصیف را فرو ریخت.

 

 

 

بدون شک این یکی از فوق العاده‌ترین گل‌های طارمی با همکاری سردار آزمون بوده که کار هردو بازیکن در این صحنه بسیار تحسین برانگیز است. طارمی در دقایقی بعد نیز در محوطه جریمه سرنگون شد و از امارات پنالتی گرفت که سردار آزمون موفق به گل‌زنی نشد. بی شک طارمی تاثیر گذارترین بازیکن ایران در این بازی سخت مقابل امارات بوده است.

 

1651746

دیدگاه‌ها