کد خبر : 1784259 | 15 مهر 1400 ساعت 22:41 | 47.9K بازدید | 29 دیدگاه

رکورد استثنایی اسکوچیچ دورقمی شد

دراگان اسکوچیچ دهمین برد متوالی خود روی نیمکت تیم ملی ایران را به دست آورد.

رکورد استثنایی اسکوچیچ دورقمی شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی مقابل امارات به پیروزی یک بر صفر رسید که این، دهمین برد متوالی دراگان اسکوچیچ روی نیمکت ایران محسوب می شود.


سرمربی کروات تیم ملی فوتبال از زمانی که هدایت ایران را برعهده گرفته، در 10 مسابقه دوستانه و رسمی ستاره های فوتبال کشورمان را هدایت کرده و یک رکورد استثنایی برجای گذاشته است.


اسکوچیچ در هر 10 مسابقه ای که روی نیمکت ایران بوده به برد رسیده است. دهمین برد تیم ملی با اسکوچیچ پنجشنبه شب مقابل امارات به دست آمد.


تیم ملی ایران با هدایت اسکوچیچ ابتدا در بازی دوستانه ازبکستان را 2 بر 1 شکست داد، در بازی دوم بوسنی را 2 بر 0 از پیش روی برداشت و در بازی سوم نیز سوریه را 3 بر 0 شکست داد.

 

 

 

1648388

 


در بازی های رسمی نیز ابتدا هنگ کنگ با نتیجه 3 بر 1 مغلوب ایران شد. در بازی دوم ایران موفق شد بحرین را 3 بر 0 شکست دهد، در بازی سوم کامبوج با نتیجه 10 بر 0 مغلوب ایران شد و عراق با نتیجه 1 بر 0 از ایران شکست خورد.


در دور نهایی مقدماتی جام جهانی نیز ایران با سرمربیگری اسکوچیچ تا اینجای کار یک بر صفر سوریه را شکست داده، 3 بر صفر مقابل عراق به برد رسیده و امشب نیز امارات را یک بر صفر از پیش رو برداشت تا دهمین برد متوالی اسکوچیچ روی نیمکت ایران حاصل شود.


فوتبالدوستان ایرانی حالا امیدوارند این روند خوب ادامه پیدا کند و بعد از دو رقمی شدن بردهای متوالی اسکوچیچ این رقم افزایش یابد و صعودی مقتدرانه به جام جهانی قطر داشته باشیم.

دیدگاه‌ها