کد خبر : 1784271 | 15 مهر 1400 ساعت 23:14 | 108.6K بازدید | 35 دیدگاه

اخراج شجاع می‌توانست مار را به دردسر بیندازد

اسکوچیچ: 53 سال دارم و با این بردها خیالم راحت نمی‌شود

سرمربی تیم ملی ایران می گوید دیدار با امارات تحت تاثیر شرایط آب و هوایی دوبی برگزار شده است.

اسکوچیچ: 53 سال دارم و با این بردها خیالم راحت نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری بعد از دیدار با امارات حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:


**تحت تاثیر آب و هوای امارات بودیم
بازی بسیار خوبی مقابل تیمی دفاعی ارائه کردیم؛ به‌ویژه در نیمه اول. آنها در نیمه اول بسیار تدافعی بازی کردند. بیشتر بازیکنان ایران از اروپا می‌آیند و ما خیلی تحت تأثیر شرایط آب‌وهوایی بودیم. به چیزی دست یافتیم که به‌خاطر آن به امارات آمدیم و این از هر چیزی مهم‌تر است.


**از عملکرد امارات شگفت زده شدم
در نهایت مهمترین امر این بود که به هدف خود یعنی کسب 3 امتیاز بازی برسیم. از عملکرد تیم ملی امارات در این بازی شگفت زده شدم. آنها خوب کار کردند اما به هر حال به برد رسیدیم.


**بابت این برد خوشحالی نمی کنیم
بعد از این برد خوشحالی نمی کنیم چون بازی مهمتری مقابل کره جنوبی پیش رو داریم و باید در آن بازی نیز برنده شویم.

 

**یک اشتباه داشتیم که VAR آن را برگرداند
نیمه اول از نحوه بازی و پرس تیم راضی نبودم، اما با تغییراتی که دادیم، بهتر شدیم و نیمه راضی کننده‌ای بود. یک اشتباه داشتیم که VAR آن را برگرداند. در مسیر خوبی برای دستیابی به اتفاقات بزرگتر، اما این را هم می‌دانیم می‌توانیم از این بهتر باشیم. با این شرایط و سختی‌هایی که بود، بهترین نتیجه را گرفتیم.


**10 برد متوالی روی نیمکت ایران؟
من 53 سال سن دارم و می‌دانم نباید با این چیزها خیالم راحت شود. این را بارها گفته‌ام که حافظه در فوتبال هیچ معنایی ندارد و فوتبال هیچ حافظه‌ای ندارد. باید به خوبی استراحت کرده و به بازی بعدی فکر کنیم.


**نباید به این نتایج دلخوش باشیم
در صورت مقایسه با دور قبلی رقابت‌ها شروع بهتری داشتیم، اما نباید به این دلخوش کنیم و باید باز هم کار کرده تا نتیجه بهتری بگیریم.


**تصمیم VAR درباره اخراج خلیل زاده؟
اگر مجبور به تعویض می‌شدم، باید مهدی طارمی یا سردار آزمون را تعویض می‌کردم که با ورود یک مدافع جای شجاع خلیل‌زاده را پر کنیم. با این شرایط باید یکی از دست‌هایم (طارمی یا آزمون) را قطع می‌کردم.


**آن اتفاق می توانست ما را به دردسر بیندازد
ابتدای نیمه دوم ما بازی را به دست گرفتیم و تیم حریف را تحت تأثیر قرار می‌دادیم، اما آن یک اشتباه می‌توانست همه چیز را به هم بریزد. با این حال بازهم مالکیت را به دست گرفتیم و توانستیم به بازی عادی برگردیم،‌ اما آن اتفاق می‌توانست ما را به دردسر بیندازد، اما خوشحالم که این اتفاق نیفتاد.

دیدگاه‌ها