کد خبر : 1784287 | 16 مهر 1400 ساعت 00:29 | 85.7K بازدید | 13 دیدگاه

یوزها به دنبال بلیط بی‌دردسر برای دوحه؛

جشنی که بازی کره زود تمامش کرد (عکس)

تیم ملی فوتبال ایران با کسب 3 امتیاز دیدار مقابل کره جنوبی می‌تواند در کمترین فاصله برای صعود به جام جهانی 2022 قطر قرار گیرد.

به گزارش "ورزش سه" سوریه، عراق و حالا امشب امارات، پنج گل زده و بدون دریافت گل با سه کلین‌شیت و 9 امتیاز، بهترین و رویایی‌ترین شروع ممکن در گروه A مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برای تیم ملی فوتبال ایران بود؛ شروعی شاید فراتر از تصور هواداران فوتبال ایران که باعث شد تا امشب شاگردان اسکوچیچ پس از شکست امارات در زمین خودش، جشن پیروزی به پا کنند.

 

حالا با پیروزی‌های به دست آمده و نتایج رقبا، تیم ملی ایران صدرنشین بلامنازع گروه است و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده کره جنوبی است، تیمی که باید چهار روز دیگر در ورزشگاه آزادی تهران مقابل شاگردان اسکوچیچ به میدان بیاید و امروز به سختی توانست از سد سوریه بگذرد.

 

 

1651849

 

 

در واقع پیروزی مقابل کره جنوبی برای تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند فاصله یوزهای ایرانی را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌شان به عدد 5 برساند که حاشیه امن فوق‌العاده‌ای در راه صعود به جام جهانی خواهد بود؛ از قضا تساوی امشب لبنان و عراق باعث شد تا سه تیم 2 امتیازی در جدول قرار داشته باشند و سوریه هم با یک امتیاز قعرنشین گروه باشد.

 

با این وصف، پیروزی در مقابل کره جنوبی و دشت 6 امتیاز کامل فیفادی ماه اکتبر، یعنی شاگردان اسکوچیچ بیش از نیمی از راه صعود را به سلامت طی کرده‌اند و در نزدیک‌ترین فاصله برای صعود به جام جهانی قرار دارند؛ صعودی که می‌تواند با پیروزی مقابل لبنان و سوریه در آبان‌ماه قطعی شود و به همین علت سه امتیاز دیدار با کره جنوبی بسیار حائزاهمیت است.

 

 

1651852

 

 

شاگردان دراگان اسکوچیچ پس از شکست دادن امارات در ورزشگاه زعبیل، جشن شادی گرفتند و عکسی به یادگار انداختند و پس از آن مهیای پرواز چارتری شدند تا خیلی زود به تهران بازگردند و برنامه‌های تمرینی خود برای کسب چهارمین برد متوالی در مرحله مقدماتی را پیش ببرند و کره جنوبی را هم بتوانند با موفقیت در راه صعود به جام جهانی کنار بزنند.

 

1651851

 

1651848

 

1651850

دیدگاه‌ها