کد خبر : 1784393 | 16 مهر 1400 ساعت 18:40 | 54.4K بازدید | 7 دیدگاه

مکالمه مرموز؛ هازارد به امباپه چه گفت؟ (عکس)

در جریان بازی دیشب بلژیک و فرانسه در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا، اتفاق جالبی بین ادن هازارد و کیلیان امباپه رخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه شب گذشته توانست در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا 3-2 از سد بلژیک عبور کند. فرانسه نیمه اول را با دو گل باخته بود ولی گل دقیقه 63 کریم بنزما آغازی بود بر بازگشت رویایی خروس ها و در نهایت دو گل دیگر از کیلیان امباپه و تئو هرناندز سند برتری فرانسوی ها را امضا کرد و این تیم راهی فینال شد تا یکشنبه برابر اسپانیا قرار بگیرد.

این بازی هر اندازه برای ادن هازارد بدیمن بود و او دچار مصدومیت شد، برای امباپه پایانی خوش داشت. او یک گل زد و یک پاس گل داد.

 

 

1652045

 

1652044

 

 

دوربین ها در اواسط مسابقه ادن هازارد را در حالی شکار کردند که برای لحظه ای به امباپه نزدیک شده و به وی حرفی می زند که خنده ستاره فرانسوی را به دنبال داشت. امباپه برای ثانیه هایی از حرف هازارد به خنده افتاد تا گمانه زنی ها بلافاصله در مورد این صحنه شروع شود.

 

 

1652041

 

1652043

 

1652042

 

 

برخی معتقدند به هازارد به امباپه گفته:"هالا مادرید(زنده باد مادرید)"، برخی دیگر معتقدند او به ستاره پی اس جی گفته است که به رئال بیاید و البته دسته ای دیگر خلاف این عقیده را دارند. عده ای نیز به شوخی نوشته اند هازارد به امباپه گفته است، وضع مرا ببین و به رئال نیا.

 

امباپه ماه هاست که به سوژه داغ نقل و انتقالاتی بدل شده است. رئال تابستان پیشنهادی 200 میلیون یورویی برای وی به پی اس جی ارائه داد ولی باشگاه پاریسی حاضر به مذاکره نشد. اخیرا مادر امباپه تایید کرد که در گفت و گو با پی اس جی برای تمدید قرارداد هستند. باید دید تا قبل از شروع نقل و انتقالات زمستانی در نهایت امباپه چه تصمیمی برای آینده اش خواهد گرفت.

 

 

 

دیدگاه‌ها