کد خبر : 1784394 | 16 مهر 1400 ساعت 16:41 | 28.1K بازدید | 5 دیدگاه

مدافع چلسی هدف اول رئال مادرید در تابستان آینده

آنتونیو رودیگر، مدافع چلسی، هدف اول باشگاه رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان سال آینده است.

مدافع چلسی هدف اول رئال مادرید در تابستان آینده

به گزارش "ورزش سه"، نشریه اسپانیایی ABC مدعی شده که مدیران رئال مادرید قصد دارند رودیگر را که قراردادش با چلسی در پایان این فصل به اتمام می‌رسد، در تابستان سال آینده به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.

کارلو آنچلوتی پس از جدایی سرخیو راموس و رافائل واران در تابستان سال جاری قصد دارد خط دفاعی تیمش را تقویت کرده و مدافع مطمئنی را به جمع بازیکنانش اضافه کند. همین موضوع باعث شده که رودیگر با توجه به این که بازیکن آزاد خواهد بود به هدف اصلی مدیران رئال تبدیل شود.

این نشریه باور دارد که استراتژی جدید رئال مادرید برای نقل و انتقالات، شناسایی بازیکنان خوب با قیمت پایین است تا ریسک پرداخت مبالغ هنگفت و عدم سازگاری بازیکن با شرایط تیم پیش نیاید. آنها موفق شدند در تابستان گذشته داوید آلابا را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند و حالا قصد دارند اقدامی مشابه را درباره آنتونیو رودیگر به کار بگیرند.

 

1652048

 

این بازیکن که 47 بازی ملی برای تیم ملی آلمان در کارنامه دارد می‌تواند از ابتدای ماه ژانویه سال آینده میلادی با هر باشگاهی در خارج از لیگ برتر انگلیس مذاکره کرده و پیش قرارداد امضا کند.

با این حال رئال مادرید تنها باشگاهی نیست که شرایط این بازیکن را زیر نظر دارد. گفته می‌شود مدیران بایرن مونیخ نیز علاقه زیادی به جذب آنتونیو رودیگر دارند و برخی منابع مدعی شده‌اند که این بازیکن نیز دوست دارد پیراهن پرافتخارترین باشگاه آلمان را به تن کند.

مدیران چلسی مذاکراتی را برای تمدید قرارداد با این بازیکن انجام داده‌اند اما این مذاکرات هنوز به نتیجه نرسیده و در ابتدای این هفته خبرهایی منتشر شد مبنی بر این که به خواسته این بازیکن و مدیربرنامه‌های او، صحبت‌های بین دو طرف حداقل تا ماه ژانویه به تعویق افتاده است. به نظر می‌رسد رودیگر از پیشنهاد ارائه شده از سوی چلسی خوشنود نیست.

دیدگاه‌ها