کد خبر : 1784425 | 16 مهر 1400 ساعت 19:36 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه‌بان جدید نفت MIS اضافه شد(عکس)

دروازه‌بان جدید نفت مسجدسلیمان تمرینات خود را زیر نظر فراز کمالوند دنبال می‌کند.

دروازه‌بان جدید نفت MIS اضافه شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان که در نقل و انتقالات تابستانی فرهاد مجدکرمانشاهی و احمد گوهری، دو دروازه‌بان خود را از دست داده بود، طبق نظر فراز کمالوند با مسعود پورمحمد، گلر فصل گذشته سایپا قرارداد بست تا کمبود و ضعف خط دروازه خود را با این خرید پوشش بدهد.

 

مسعود پورمحمد که در گذشته دو فصل سابقه بازی در نفت مسجدسلیمان را داشته و روزهای خوبی در این تیم تجربه کرده بود، طی سالیان اخیر در تیم‌هایی همچون آلومینیوم اراک، پارس جنوبی جم و سایپا به میدان رفت و حالا دوباره به جمع نفتی‌ها بازگشته است.

 

این دروازه‌بان در شرایطی کارش با نفت مسجدسلیمان را آغاز کرده که در لیست آلومینیوم اراک حضور داشت و قرار بود راهی آلومینیوم اراک شود، اما پس از عدم توافق مالی با این باشگاه راهی نفت مسجدسلیمان شد و قراردادش را رسمی کرد و در مسابقه دوستانه دیروز با شهرخودرو نیز دروازه خود را بسته نگه داشت.

 

نفت مسجدسلیمان با وجود بازیکنان پرشماری که از دست داده، اما در نقل و انتقالات نیز عملکرد نسبتا خوبی با جذب نفراتی همچون محمد طیبی، مجتبی لطفی، امیر روستایی، میثم نقی‌زاده، سجاد آشوری، مسعود پورمحمد، مجید عیدی و ... داشته است.

 

1652108

دیدگاه‌ها