کد خبر : 1784427 | 16 مهر 1400 ساعت 19:46 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

کار با قلعه‌نویی لذت‌بخش است؛

زاهدی: حتما از ریخت و پاش بقیه خبر ندارید

مدافع جدید گل‌گهر امیدوار است از ابتدای فصل جدید روند موفقیت‌آمیزی داشته باشند و در قامت یک مدعی ظاهر شوند.

زاهدی: حتما از ریخت و پاش بقیه خبر ندارید

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی که پس از سپری کردن یک فصل موفق در مس رفسنجان تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و راهی گل‌گهر سیرجان شد، درباره انتخاب این باشگاه اظهار کرد: در پایان فصل قبل پیشنهاداتی داشتم، اما پس از بررسی‌ها و با توجه به اینکه گل‌گهر ساختار درستی دارد، مثل یک باشگاه حرفه‌ای فکر می‌کند و همچنین حضور آقای قلعه‌نویی در راس کادر فنی این تیم تصمیم گرفتم چنین انتخابی داشته باشم.

 

او ادامه داد: باشگاه گل‌گهر با برنامه‌ریزی دقیق طی دو سال گذشته عملکرد خوبی ارائه کرده و توانسته در لیگ برتر ثبات داشته باشد و امسال برای اهداف بزرگتر تلاش می‌کند. من هم به‌خاطر آینده‌نگری و اینکه تمام ارکان تیم می‌خواهند یک نتیجه موفقیت‌آمیز بگیرند، به گل‌گهر آمدم و امیدوارم سال فوتبالی خیلی خوبی داشته باشم.

 

1652112

 

مدافع گل‌گهر سیرجان با اشاره به کار با امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: امیرخان یکی از مربیان کاربلد و پر افتخار است و سال گذشته هم باید حداقل سهمیه آسیایی را می‌گرفت، اما به نظرم همان رتبه پنجم هم برای گل‌گهری که دو سال است در لیگ برتر حضور دارد، اتفاق خوبی است و من هم از کار کردن با امیرخان لذت می‌برم. مطمئن باشید در فصل پیش رو با بازیکنان جدیدی که به این تیم اضافه شده‌اند، ما از همان شروع مسابقات با تمام توان بازی می‌کنیم تا امتیازهای کامل را بگیریم.

 

زاهدی در خصوص جدایی از مس رفسنجان ابراز کرد: مس هم ساختار خیلی خوبی داشت و خوشحال هستم که تجربه بازی در آن تیم را به دست آوردم، اما شرایط همکاری با آنها مهیا نبود و با وجود اینکه پیشنهاد تمدید داشتم، تصمیم گرفتم به گل‌گهر بیایم و شرایط جدیدی را تجربه کنم. مردم استان کرمان علاقه بیشتری به فوتبال پیدا کردند و خدا را شکر گل‌گهر نسبت به جایگاه خیلی خوبی در بین آنها به دست آورده است.

 

مدافع جدید گل گهر درباره اینکه عنوان می‌شود این باشگاه هزینه زیادی در نقل و انتقالات انجام داده است، گفت: حتماً از ریخت و پاش بقیه تیم‌ها خبری ندارید. با توجه به چیزهایی که می‌شنوم، فکر می‌کنم قرار داده خیلی از تیم‌ها با هم فاصله آنچنانی نداشته باشد و بجز دو، سه تیم تقریباً امسال همه باشگاه‌ها هزینه‌های خوبی کرده‌اند.

دیدگاه‌ها