کد خبر : 1784464 | 16 مهر 1400 ساعت 23:10 | 24.9K بازدید | 2 دیدگاه

دوست داشتم سریع ببرم و بروم پیش رضا؛

گرایی: در کلکسیون ما فقط جای کمربند خالی است

محمدعلی گرایی با اطمینان از کسب طلای جهانی توسط برادرش محمدرضا صحبت کرد.

گرایی: در کلکسیون ما فقط جای کمربند خالی است

به گزارش "ورزش سه"، محمد علی گرایی که با دو کشتی زیبا مقابل حریفان مجار و قزاق به  مدال برنز وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان دست یافت در مورد کسب این موفقیت گفت: خدا را شکر که توانستم یک مدال برنز بگیرم و دست خالی به این برنگردم. همچنین خوشحالم که دل مردم را شاد کردم.

 

او مثل کشتی ماقبل رده بندی، در مبارزه برای کسب برنز هم با دو سالتو بارانداز بی نقص و زیبا حریفش را زیر 2 دقیقه شکست داد تا در حالی که برادرش (محمدرضا) فردا در وزن 67 کیلو مبارزه خواهد کرد، مدال برنز را مال خود کند.

 

گرایی صحبت های جالبی در مورد خود، برادرش و یک جای خالی در کلکسیون افتخارات مشترکشان انجام داده و گفت: دوست داشتم که که کشتی را ببرم ولی بیشتر از آن به دنبال این بودم که کار را هر چه زودتر تمام کنم. چون که می خواهم سریعا پیش رضا بروم و آماده اش کنم که کمربند خوشگل (قهرمانی) را بگیرد. در کلکسیون ما فقط یک کمربند خالی است. چه رضا و چه من هیچ فرقی نمی کند.

 

محمدرضا گرایی دو ماه پیش در المپیک طلا گرفت و برادرش محمدعلی با اطمینان از تکرار این مدال در اسلو گفت: رضا صد در صد طلا می گیرد، مطمئن باشید. همان گونه که قبل از المپیک می گفتم طلا می گیرد الان هم مطمئن باشید اگر خدای نکرده اتفاق خاصی رخ ندهد صد در صد طلا می گیرد.

دیدگاه‌ها