کد خبر : 1784557 | 17 مهر 1400 ساعت 14:13 | 9.4K بازدید | 1 دیدگاه

میرعمادیان: تمام فشار تیم روی یزدانی بود

مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: تمام فشار تیم بر روی حسن یزدانی بود و بازی او روی تیم تاثیر داشت.

میرعمادیان: تمام فشار تیم روی یزدانی بود

به گزارش ورزش سه، مصطفی میرعمادیان درباره عملکرد کشتی‌گیران در رقابت‌های جهانی نروژ اظهارداشت: تیم جوان است و میانگین سنی ۲۲ سال را دارد. ۷ نفر از جوانان ما مرز بین سن ۲۱ سال را داشتند. هدف و استراتژی ما مسابقات المپیک پاریس است به همین دلیل به جوانان میدان دادیم تا ترکیب خوبی را در آن مسابقات داشته باشیم.

 

مربی تیم کشتی آزاد نوجوانان با اشاره به مسابقات عرفان الهی ادامه داد: کشتی‌گیران در مسابقات طبق شرایط جدول حریفان خود را شکست داده و به فینال رسیدند. عرفان الهی هم می‌توانست به فینال راه پیدا کند اما نبود تجربه کافی مانع از این موضوع شد. الهی نتوانست بار و فشار این مسئولیت سنگین را تحمل کند. مسابقات جهانی بزرگسالان برای او بسیار سنگین بود. ولی نتایج او نشان دهنده این است که می‌تواند این روند را به خوبی مدیریت کند.


میرعمادیان از شرایط کشتی‌گیران المپیکی گفت: زمانی که با این لیست وارد مسابقات شدیم اصلا به دنبال قهرمانی نبودیم. حسن یزدانی و امیرحسین زارع هم با توجه به باخت آنان در المپیک، از لحاظ روحی و روانی شرایط مناسبی را نداشتند. در فرصت ۴۰ روزه توانستیم این بازیکنان را به شرایط عادی بازگردانیم. تمام فشار تیم بر روی حسن یزدانی بود. امروز با وجود ۷ مدال آور این بار سنگین از روی او برداشته شد. بازی یزدانی بر روی سایر کشتی گیران بسیار تاثیرگذار بود.

 


مربی تیم کشتی آزاد نوجوانان تصریح کرد: تغییرات خوبی در روند کادر فنی، آمادگی جسمانی و فیزیکی بازیکنان در کشتی حاصل شد. با برنامه ریزی‌های مناسب پژمان درستکار و اعضای کادر فنی شرایط به گونه ای ترسیم شد تا کشتی گیران بتوانند تا پایان مسابقات بجنگند. ما در دقایق آخر بازی‌ها امتیازی به حریفان ندادیم. اتفاق بسیار خوبی در کشتی ما رخ داد که این روند را از کشتی جوانان آغاز کردیم. جنگندگی و میل به خواستن در بازیکنان به وجود آمده است و قطعا روزهای درخشان تری را خواهیم داشت. در این مدت زمان اندک خیلی نمی‌توانستیم تغییرات زیادی را حاصل کنیم چرا که باعث می‌شد کشتی گیران بازی خود را به طور کلی فراموش کنند.


وی بازی سایر کشتی گیران را اینگونه ارزیابی کرد: رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و نخودی باید یک بخش‌هایی به کشتی خود اضافه کنند. بعضی از آنان همچنان در قالب نوجوانان کشتی گرفته و باید کامل شوند. در آینده قطعا نقاط ضعف را بررسی و برطرف کرده و تغییرات اساسی را ایجاد می‌کنیم. تمامی این تغییرات باید به مسابقات المپیک منتهی شود تا میزان خطاها کمتر شده و به حالت ایده آل برسیم.

مصطفی میرعمادیان که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، درباره روند کشتی در این مدت خاطرنشان کرد: سطح کشتی ما به لحاظ روحی، ذهنی و برطرف شدن مشکلات بعد از المیپک افزایش پیدا کرده است. رشته کشتی مجدد زنده و یک حرکت رو به جلویی را پیش گرفته است. امیدوارم این روند همچنان ادامه پیدا کند تا ما به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنیم.

 

 

دیدگاه‌ها