کد خبر : 1784562 | 17 مهر 1400 ساعت 14:22 | 32.6K بازدید | 20 دیدگاه

مارتینز شاید وقتی دیگر

قلم قرمز لاپورتا روی یک گزینه جانشینی کومان

بابی مارتینز از فهرست بارسلونا برای جانشینی رونالد کومان خارج شد.

قلم قرمز لاپورتا روی یک گزینه جانشینی کومان

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تحت هدایت رونالد کومان در فصل جاری نتایج کابوس واری کسب کرده است. بارسا در لالیگا اوضاع چندان خوبی را تجربه نمی‌کند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز دو بازی ابتدایی خود را با دو شکست سنگین برابر تیم های بایرن مونیخ و بنفیکا پشت سر گذاشته است.

 

 

1649478

 

 

همین نتایج ضعیف بارسا باعث شده که شایعات زیادی در رابطه با برکناری رونالد کومان به گوش برسد و در این بین از گزینه های زیادی برای جانشینی او نام برده شده است که یکی از آنها سرمربی تیم ملی بلژیک یعنی روبرتو مارتینز است. این سرمربی هفته پیش اعلام کرده بود که تمام تمرکزش روی تیم ملی بلژیک است و اینکه به آینده فکر نمی کند. مارتینز تاکید کرده بود که هیچ پیشنهاد جدی هم از بارسلونا نداشته است.

 

 

1646373

 

 

طبق ادعای اسپورت 3 کاتالونیا، مارتینز حالا دیگر هیچ شانسی برای جانشینی کومان ندارد و خوان لاپورتا رئیس بارسلونا ابتدا به کار با کومان تا انتهای فصل فکر می کند و در صورت ادامه دار بودن نتایج منفی بارسا، روی ژاوی به عنوان اصلی ترین گزینه جانشینی مرد هلندی حساب می کند.

از ابتدا هم گفته می شد که جوردی کرویف مدیر بخش فوتبال بارسلونا روی مارتینز اصرار داشت و لاپورتا به لحاظ فنی و فوتبالی معتقد بود مارتینز گزینه مناسبی نیست.

دیدگاه‌ها