کد خبر : 1784610 | 17 مهر 1400 ساعت 19:41 | 13.9K بازدید | 1 دیدگاه

با شرکت در جلسه‌ای با حضور مدیران، کادرفنی و بازیکنان شهر خودرو؛

پایان هفت ماه سکوت و غیبت حمیداوی! (عکس)

مالک باشگاه شهر خودرو خراسان هفته گذشته پس از مدت‌ها در مجامع عمومی حاضر شد و در نشستی مشترک با کادر مدیریتی، اعضای کادرفنی و بازیکنان شرکت کرد.

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال شهر خودرو هفته گذشته اردویی یک هفته‌ای را در تهران سپری کرد و شاگردان محمدرضا مهاجری در سه مصاف دوستانه مقابل مس کرمان، نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند که ماحصل آن یک شکست و یک تساوی برای عنابی‌پوشان مشهدی بود؛ اما دو بازی دوستانه، تنها رهاورد سفری شهر خودرویی‌ها به تهران نبود.

 

چرا که چهارشنبه گذشته و پیش از ترک تهران به مقصد مشهد، نشستی در دفتر باشگاه شهر خودرو در تهران با حضور فرهاد حمیداوی مالک باشگاه برگزار شد و در این جلسه معمایی مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات‌مدیره، محمدرضا سرمربی و دیگر اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم نیز حضور یافتند.

 

حمیداوی پس از حضورش در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال و مصاحبه با اصحاب رسانه دیگر در مجامع عمومی و ورزشی حاضر نشده بود و حالا پس از هفت ماه تصاویری از مالک باشگاه شهر خودرو منتشر شده است.

 

اعضای تیم شهر خودرو در ضیافت شام مشترک با مالک باشگاه، درگذشت مادر فرهاد حمیداوی را به وی تسلیت گفتند و هم‌چنین در این جلسه دقایقی فرهاد حمیداوی به سخنرانی پرداخت و از همدردی افراد حاضر در جلسه قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که شهر خودرو بتواند در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر به موفقیت دست پیدا کند.

 

هم‌چنین در این جلسه بود که در حضور فرهاد حمیداوی مالک باشگاه و اعطای حکم از سوی مسعود معمایی مدیرعامل شهر خودرو، رسماً معارفه سیدمهدی سیدصالحی به عنوان مدیر تیم و هادی عقیلی به عنوان دستیار اول رضا مهاجری برگزار شد.

 

1652414

دیدگاه‌ها