کد خبر : 1784614 | 17 مهر 1400 ساعت 19:48 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

حضور فران تورس قطعی نیست؛

انریکه: فرانسه از یک جهت بهترین تیم جهان است

لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا به تمجید از خط حمله قدرتمند فرانسه پرداخته است.

انریکه: فرانسه از یک جهت بهترین تیم جهان است

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی بزرگ در خانه ایتالیا باعث شد تیم ملی اسپانیا راهی فینال لیگ ملت های اروپا شده و در آستانه کسب این افتخار بزرگ قرار بگیرد. لوییس انریکه، سرمربی لاروخا پیش از مسابقه فینال برابر فرانسه در نشست خبری حاضر شده و مدعی شد احتمال دارد فران تورس، ستاره اسپانیا برابر ایتالیا در دیدار فردا شب غایب باشد.

 

لوییس انریکه گفت: "فرانسه بهترین تیم جهان از نظر فردی است. شما فقط باید به ترکیب این تیم نگاه کنید تا متوجه شوید همه آنها در تیم های بزرگ دنیا بازی می کنند. اما ما نیز این مزیت را داریم که یک تیم هستیم و سعی خواهیم کرد که در مجموع بهتر از فرانسه عمل کنیم.

 

1642059

 

پتانسیل و کیفیت سه بازیکن هجومی تیم حریف غیرقابل انکار است و آنها می توانند سرنوشت یک مسابقه را رقم بزنند. اما من مطمئن هستم که یک بازی خوب انجام داده و فرانسه را به دردسر می اندازیم. اما نمی دانم  که آیا دروازه حریف را باز می کنیم یا نه.

 

به جز فران تورس همه بازیکنان در شرایط فوق العاده ای هستند. ما بر اساس داشته های خود بازی خواهیم کرد و پیروزی در یک فینال با لباس تیم ملی تقریبا برای همه بازیکنان اتفاق جدیدی خواهد بود. اگر طرفداران را خوشحال کنیم برای من اتفاقی فوق العاده رقم خورده است. در مورد ترکیب اصلی تقریبا به نتیجه رسیده ام و فقط باید شرایط فران تورس را بررسی کنیم. اگر او قادر به بازی کردن نباشد که مجبوریم از گزینه دیگری در بخش هجومی استفاده کنیم.

 

هدف این است که خودمان توپ را در اختیار داشته و موقعیت گلزنی روی دروازه فرانسه ایجاد کنیم. ما باید تلاش کنیم نقاط قوت خودمان را بهبود بخشیده، بدون توپ پرس کنیم و عملکرد تهاجمی ارائه دهیم تا شرایط در دیدار فردا شب برای فرانسه دشوار شود."

دیدگاه‌ها