کد خبر : 1784625 | 17 مهر 1400 ساعت 20:19 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

تورس: امباپه باکیفیت است، اما پیروزی می‌خواهیم

فران تورس، وینگر جوان تیم ملی اسپانیا تاکید کرد هدف این تیم در فینال فردا شب کسب عنوان قهرمانی است.

تورس: امباپه باکیفیت است، اما پیروزی می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، درخشش فران تورس در دیدار مقابل ایتالیا و گلزنی این بازیکن باعث شد تیم ملی اسپانیا حالا مهیای فینال فردا شب لیگ ملت های اروپا برابر فرانسه بشود. حالا فران تورس در نشست خبری پیش از این دیدار حضور یافته و مدعی شد بازیکنان لاروخا با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد.

 

فران تورس گفت: "بی تردید گلزنی برابر تیم ملی ایتالیا برای من بسیار مهم بود. این درخشش به من قدرت می دهد تا به روند رو به رشد خود ادامه دهم و سرمربی تیم نیز همچنان به من اعتماد می کند.  در دیدار فردا شب مقابل فرانسه برای کسب پیروزی و عنوان قهرمانی تلاش کرده و ما با نهایت اشتیاق و جاه طلبی به میدان می رویم.

 

1652434

 

مهمترین هدف این است که بازی کرده و در ترکیب ثابت اسپانیا قرار بگیرم. من می توانم در پست های متفاوتی بازی کنم، البته خودم را وینگر می دانم و خوشحال می شوم که بتوانم به عنوان مهاجم هم بازی کنم.

 

ما یک تیم واقعی هستیم و همین موضوع قدرت ما است، این دیدار برای بسیاری از بازیکنان لاروخا اولین فینال با لباس تیم ملی محسوب می شود. با تمام توان بازی می کنیم تا به برتری دست یابیم. از قدرت خط حمله تیم ملی فرانسه باخبریم و کیلیان امباپه کیفیت بالایی دارد، اما ما باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم.

 

درخشش گاوی در ترکیب تیم ملی اسپانیا؟ ما از سبک بازی گاوی خبر داشتیم و او اعتماد به نفس خود را در برابر ایتالیا نشان داد. ما از داشتن گاوی در ترکیب بسیار خوشحالیم و او یک بازیکن و انسان بزرگ است."

 

1618786

دیدگاه‌ها