کد خبر : 1784634 | 17 مهر 1400 ساعت 21:06 | 15.9K بازدید | 3 دیدگاه

دلیل باخت چلسی به یووه از نظر توماس توخل

توماس توخل، سرمربی چلسی، پیرامون باخت چندی پیش این تیم مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

دلیل باخت چلسی به یووه از نظر توماس توخل

به گزارش "ورزش سه"، تقریباً در اواسط فصل گذشته بود که باشگاه چلسی بعد از چند نتیجه ضعیف فرانک لمپارد را برکنار کرد و توماس توخل به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد. سرمربی آلمانی اما فصل گذشته را به بهترین شکل ممکن به پایان رساند و موفق شد با آبی‌های لندن فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

 

با این حال چلسی اخیراً در در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس شکست خورد. در همین راستا توماس توخل درباره این باخت تیمش صحبت کرده و می‌گوید: "تصور می‌کردم که ما بر آنها تسلط خواهیم داشت، درست مثل بازی سال قبل برابر اتلتیکو. ما سه اشتباه کاملا اساسی انجام دادیم و همین موضوع باعث شد که یوونتوس به خودباوری برسد.

 

 

1649032

 

 

البته این بدان معنا نیست که یوونتوس شایسته پیروزی در آن مسابقه نبود بلکه ما در برابر اتلتیکو مادرید مرتکب هیچ اشتباهی نشدیم و با صبر بیشتری بازی کردیم.‌ تجزیه و تحلیل آن مسابقه دشوار بود اما بدیهی است که عملکرد خوب یوونتوس و مکس آلگری را پذیرفتم."

 

توخل در ادامه تمجید ویژه ای از یک تیم ایتالیایی دیگر یعنی آتالانتا انجام داد و گفت: " وقتی در پاری سن ژرمن بودم در مقابل آتالانتا بازی کردیم. هنگامی که مشغول تجزیه و تحلیل این تیم بودیم عاشق آنها شدیم. آنها عجیب و دیوانه هستند. آتالانتا به گونه ای بازی می‌کرد که ما فکرش را هم نمی کردیم. من به دنبال این بودم که بدانم آیا آنها واقعا یک تیم ایتالیایی هستند؟ این تیم باعث می‌شود که من صبح زودتر از خواب بیدار شوم تا کارم را سریع تر شروع کنم."

 

 

1648970

دیدگاه‌ها