کد خبر : 1784638 | 17 مهر 1400 ساعت 21:25 | 31.9K بازدید | 10 دیدگاه

خاویر تباس:

ما مقصر نماندن لیونل مسی در بارسلونا نیستیم

خاویر تباس، رئیس لالیگا، یک بار دیگر از سیاست نقل و انتقالاتی پاری‌سن ژرمن انتقاد کرد.

ما مقصر نماندن لیونل مسی در بارسلونا نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، بدون هیچ شکی پاری‌سن‌ژرمن پرسروصدا ترین تیم در نقل و انتقالات تابستانی اخیر به شمار می‌آمد. آنها ستاره های بزرگی نظیر لیونل مسی، سرخیو راموس، جورجینیو واینالدوم، اشرف حکیمی و جانلوئیجی دوناروما را به خدمت گرفتند تا تیمی مدعی را روانه فصل جدید مسابقات کرده باشند.

 

اگرچه پاری سن ژرمن اکثر این بازیکنان را به شکل آزاد به خدمت گرفت اما حقوق پرداختی به آنها مبلغ بسیار گزافی محسوب می‌شود. این در حالی است که تیم فرانسوی ستاره های دیگری نظیر نیمار، کیلیان امباپه، دی ماریا و... را هم در ترکیب خود دارد که آنها نیز حقوق بسیار بالایی دریافت می‌کنند.

 

 

1648714

 

 

خاویر تباس رئیس لالیگا همواره یکی از منتقدان اصلی این ریخت و پاش پاری‌سن ژرمن در نقل و انتقالات بوده و حالا یک بار دیگر به این امر انتقاد کرده است. تباس گفت: " وجود قوانین ضروری هستند. بدون قوانین تیمی مانند پاری ‌سن ژرمن که 400 میلیون یورو درآمد دارد، 600 میلیون فقط خرج حقوق می کند. اگر مسی تمدید نکرد ما تقصیر نداریم، ما سقف حقوق داریم و این باعث می شود لالیگا پایدار باشد."

 

 

1623506

 

 

تباس در مورد سوپرلیگ نیز صحبت کرد و گفت: " ضروری است که همه مسابقات قدرت مالی داشته باشند. ریسک یک سوپرلیگ همیشه بالا است. من به آنیلی گفتم آیا می خواهید به سوپرلیگ بروید؟ جایی که مادرید و بارسا همیشه بیشتر از شما برنده خواهند شد؟ "

دیدگاه‌ها