کد خبر : 1784643 | 17 مهر 1400 ساعت 21:45 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

مارتینز: وضعیت هازارد و لوکاکو شبیه به هم است

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، تایید کرد که روملو لوکاکو نیز مانند ادن هازارد دیدار رده‌بندی مقابل ایتالیا را از دست خواهد داد.

مارتینز: وضعیت هازارد و لوکاکو شبیه به هم است

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه بلژیک با توجه به پیروزی دو گله در نیمه اول دیدار برابر فرانسه می توانست فینالیست رقابت‌های لیگ ملت ها باشد اما در نیمه دوم سه بار دروازه خود را باز شده دید تا شاگردان روبرتو مارتینز فردا دیدار رده‌بندی را در در برابر ایتالیا برگزار کنند.

 

 

1652457

 

 

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، پیش از دیدار رده‌بندی گفت: "من فکر می کنم که این 24 ساعت می تواند تفاوت ایجاد کند. ما خوب تمرین کردیم و این فرصت را داشتیم که خود را برای دیدار با ایتالیا آماده کنیم. بعد از حذف مقابل فرانسه، حتی روز بعد از آن  ناامیدی بزرگی وجود داشت اما امروز فصل جدیدی را آغاز کرده ایم. من می دانم که همه آماده هستند و می دانند بازی فردا چقدر مهم خواهد بود، همچنین در ماه نوامبر برای صعود به جام جهانی به یک امتیاز نیاز داریم و مهم این است که همه بتوانند ارزش خود را ثابت کنند."

 

وضعیت روملو لوکاکو: "وضعیت لوکاکو و هازارد به لحاظ جسمانی مشابه هم است. آنها با مشکل عضلانی روبرو شده اند و ما در اینجا امکانات لازم برای انجام کارهای معمول پزشکی را نداریم. آنها به بلژیک بر می‌گردند تا در بهترین فرم به باشگاه هایشان ملحق شوند."

 

 

1652456

 

 

مارتینز در ادامه گفت: "ما برای قهرمانی در لیگ ملت ها به اینجا آمده بودیم اما در عین حال ناراحتی قبلی چیزی را در مقابل ایتالیا تغییر نمی دهد. ما باید به 45 دقیقه اول بازی با فرانسه برگردیم و وقتی بازیکنان جوان آماده شوند، من هرگز نمی ترسم به آنها شانس بدهم."

 

شکست در مسابقه فردا می‌تواند جایگاه اول بلژیک را در رده بندی فیفا به خطر بیندازد. مارتینز در این باره گفت: " البته مهم است. ما سه سال اول بودیم و می خواهیم این جایگاه را حفظ کنیم. این همیشه هدف ما بوده است. فردا مقابل ایتالیا، قهرمانان اروپا بازی داریم و می‌خواهیم خود را محک بزنیم و یاد بگیریم."

دیدگاه‌ها