کد خبر : 1784654 | 17 مهر 1400 ساعت 22:10 | 8.7K بازدید | 3 دیدگاه

مدال المپیک را نمی شود با دیگر مدال ها مقایسه کرد؛

ساروی: در المپیک انتظار این طلا را داشتم

کشتی گیر وزن 97 کیلوگرم ایران بعد از کسب طلای فرنگی اسلو 2021 گفت: من انتظار چنین مدالی را در بازی های المپیک داشتم.

ساروی: در المپیک انتظار این طلا را داشتم

به گزارش "ورزش سه"، محمدهادی ساروی با کسب پیروزی 3-1 مقابل الکس زوکه از مجارستان توانست مدال طلای وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2021 اسلو را کسب کند. او با این طلا به انتظار 7 ساله کشتی فرنگی ایران برای طلای جهانی خاتمه داد تا راه را برای فینالیست های دیگر ایران در این دوره باز کند.

 

ساروی دقایقی پس از کسب این طلای ارزشمند گفت: خدا را شکر می کنم توانستم مدال طلا را بعد از مدت ها که قول آن را به هموطنان عزیزم داده بودم، کسب کنم. امیدوارم توانسته باشم دل آنها را شاد کنم. واقعا لحظه خیلی خوبی است. غروری بالاتر از این نیست که پرچم کشور عزیزم را به اهتزاز در بیاورم. امیدوارم هموطنان عزیزم دعاهای خیر خود را همچنان بدرقه راهم کنند تا بتوانم در میادین دیگر هم پرچم ایران را بالا برده و دل عزیزانمان را شاد کنم.

 

او در مورد خوشحالی شدیدش بعد از کسب طلا گفت: من انتظار چنین مدالی را در بازی های المپیک داشتم. حالا اتفاقاتی افتاد که آنجا نتوانستم طلا کسب کنم. به این خاطر بعد از این که توانستم طلای جهان را کسب کنم خوشحالی زیادی از درون من به وجود آمد و امیدوارم که دل هموطنانم هم شاد شده باشد.

 

1652475

 

 

کشتی گیر طلایی ایران در اسلو که دو ماه پیش برنز المپیک را کسب کرد، در مورد این دو مدال گفت: مدال المپیک یک چیز دیگر است و طلایی که در مسابقات دیگر کسب می کنی چیز دیگر؛ نمی شود این دو را باهم مقایسه کرد. امیدوار هستم که در میدان های بعدی هم بتوانم با کسب طلا دل مردم ایران را شاد کنم. هموطنان عزیزمان به قدری به ما لطف دارند که افتخاری است برای ما که خوشرنگ ترین مدال ها را برایشان کسب کنیم.

 

ساروی در مورد سالتو بارانداز رسول جزینی بعد از کسب طلا هم گفت: آقا رسول مثل پدر در این مدت کنار ما بود و همه مثل یک خانواده بودیم. امیدوارم که بتوانم ذره ای از زحمات ایشان را جبران کرده باشم.

دیدگاه‌ها