کد خبر : 1784666 | 17 مهر 1400 ساعت 22:35 | 14.9K بازدید | 17 دیدگاه

مانچینی: توپ طلا باید به جورجینیو برسد

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا مدعی شد جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی باید توپ طلا سال 2021 را از آن خود کند.

مانچینی: توپ طلا باید به جورجینیو برسد

به گزارش "ورزش سه"، دیروز 30 نامزد توپ طلا 2021 توسط فرانس فوتبال معرفی شدند و پنج ایتالیایی در این لیست حضور داشتند. در نشست خبری قبل از دیدار فردا مقابل بلژیک در رده بندی لیگ ملت های اروپا، روبرتو مانچینی معتقد است که جورجینیو که با لباس چلسی فاتح لیگ قهرمانان اروپا و رقابت های یورو در ترکیب آتزوری شده، باید برنده این جایزه شود.

 

روبرتو مانچینی گفت: "استفاده از بازیکنان جدید به معنای این است که به برخی بازیکنان دیگر فرصت می دهیم ارزش های خود را نشان دهند و این موضوع مهم است. به این دلیل که ممکن است برخی از بازیکنان ثابت قبلی در ترکیب قرار نگیرند. ابتدا باید شرایط فیزیکی بازیکنان را بررسی کنیم و قطعا بخشی از ترکیب خود را تغییر خواهیم داد.

 

1652497

 

بلژیک در رده بندی فیفا اول است و آنها هیچ مشکلی برای قرعه کشی جام جهانی ندارند، اما ما باید برنده شویم. فردا در مورد بازی کردن یا نیمکت نشینی جورجینیو فکر می کنیم. باید شرایط همه بازیکنان را ارزیابی کنیم و ما صبح تصمیم می گیریم.

 

ما مسیر زیبایی را در پیش گرفته ایم و باید ادامه دهیم. ما بازیکنان جوانی داریم که می توانند پنج یا شش سال دیگر کنار هم بازی کنند. من به عملکرد تیمم هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم دیدار مقابل لاروخا واقعا افتخار می کنم. بازی با 10 بازیکن مقابل اسپانیا بدترین اتفاق است، اما ما توانستیم جمع و جور عمل کرده و یک بار هم به گل برسیم. خطر شکست با چهار یا پنج گل وجود داشت، اما در عوض بازیکنان ایتالیا بسیار خوب بازی کردند.

 

فاتح جایزه توپ طلا سال 2021؟ به نظر من جورجینیو باید برنده جایزه توپ طلا شود. او فاتح همه عناوین شده و لیاقت بردن این جایزه را دارد و انتخابی غیر از این برای من عجیب به نظر می رسد."

دیدگاه‌ها