کد خبر : 1784667 | 17 مهر 1400 ساعت 22:48 | 13.7K بازدید | 3 دیدگاه

جوئل ماتیپ:

لیورپول می‌تواند هر تیمی را مغلوب کند

جوئل ماتیپ، مدافع میانی لیورپول آرزوهای بزرگی برای این فصل مرسی سایدی ها در سر دارد.

لیورپول می‌تواند هر تیمی را مغلوب کند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل گذشته هرگز نشانی از تیم سال های گذشته نداشت و در نهایت به زحمت و در هفته های پایانی صعود خود به لیگ قهرمانان را قطعی ساخت. اما تیم یورگن کلوپ در فصل جاری شروع درخشانی داشته و به پیروزی های بزرگی دست یافته است. جوئل ماتیپ تاکید کرد در صورتی که بازیکنان لیورپول در اوج آمادگی قرار داشته باشند، قادر به غلبه بر هر رقیبی در ادامه این فصل خواهند بود.

 

جوئل ماتیپ گفت: "من فکر می کنم لیورپول در این فصل در شرایط خوبی قرار دارد و ما نباید از هیچ تیمی بترسیم. ما در ادامه باید با 100 درصد توان بازی کرده و فوتبال مورد نظر خود را ارائه دهیم. فصل فشرده و جالبی پیش روی لیورپول خواهد بود و البته ما نیز واقعا تیم خوبی در اختیار داریم. اگر در سطح 100 درصد آمادگی خود بازی کنیم، می توانیم هر تیمی را در فصل جاری شکست دهیم.

 

1652500

 

تاثیر بازگشت هواداران لیورپول به استادیوم آنفیلد؟ بازی کردن در ورزشگاه های خالی شرایط خاصی داشت. البته فوتبال هنوز فوتبال بود، اما ما احساس متفاوتی داشتیم. وقتی هواداران در استادیوم حاضر هستند این ورزش بیشتر شبیه فوتبال است و حضور آنها به بازیکنان لیورپول قدرت بیشتری می دهد.

 

بازگشت هواداران به ورزشگاه آنفیلد در بازی های خانگی لیگ برتر و تلاش برای کسب بهترین نتیجه با بازگشت هواداران برای من خوشایند و بسیار خوب است."

دیدگاه‌ها