کد خبر : 1784740 | 18 مهر 1400 ساعت 12:29 | 10.9K بازدید | 6 دیدگاه

پرشورها باعث شدند بهترین مدافع بشوم؛  

محمدی: تراکتور باید همیشه جزو مدعیان باشد

مدافع با تجربه تراکتور که یکی از ارکان اصلی تیمش بود در نهایت در تیم ماندگار شد و امیدوار است هرچه زودتر مشکلات حل شود.

محمدی: تراکتور باید همیشه جزو مدعیان باشد

به گزارش ورزش سه، هادی محمدی بعد از شایعاتی پیش آمده در هفته های اخیر امسال هم در جمع سرخپوشان تراکتور باقیمانده او در خصوص شرایط تیمش به خبرنگار ما گفت: یک اردوی خوب در تهران پشت سر گذاشتیم و دو بازی دوستانه خوب با تیم هوادار و مس رفسنجان انجام دادیم. شرایط خوبی داریم و همه چیز مناسب است.


او در مورد بازگشت فیروز‌کریمی نظرش را اینگونه بیان کرد:  من قبلا هم گفتم آقا فیروز جزو مربیانی است که آدم هر روز از او چیزهای جدید یاد می گیرد او فنی بسیار بالا و اخلاق خیلی خوبی دارد. سال گذشته  نتایج خیلی خوبی با آقا  فیروز گرفتیم و دوست داشتیم با او ادامه همکاری بدهیم ولی ایشان رفت ولی خداروشکر بازگشت و هدایت تیم را در دست گرفت و من از این بابت که با او کار می کنیم خوشحال هستم.


دفاع تراکتور در خصوص شایعه جدایی‌اش از این تیم عنوان کرد: آن  قضیه که همه فکر می کردند نبود و داستان چیز دیگری بود که ترجیح می‌دهم بازش نکنم و اینکه مشکلاتی  بود که قرار است به امید خدا حل شود.
محمدی در پاسخ به این سوال که آیا  پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز شده یا خیر گفت: مسئولین مصاحبه‌ای انجام دادند و گفتند که تا چند روز آینده پنجره باز میشود و مطالبات را پرداخت کردند ولی من در این باره اطلاعی ندارم.


وی در مورد کار سخت تراکتور بابت از دست دادن ستاره هایش و اینکه این فصل کار دشواری دارند توضیح داد: ستاره‌ها را از دست دادیم  درست است و ما نباید بازیکنان مان را از دست می دادیم و بازیکنانی مثل فخرالدینی،  تیکدری، خانزاده و غیره را که داشتند باید حفظ می‌کردیم و یا اینکه بوحمدان البته این بازیکن را هنوز هم می‌توانیم داشته باشیم. به نظر من تیمی که پنجره اش بسته است اولین کاری که می‌کند این است که دارایی اش را حفظ کند اگر پنجره باز بشود می توانیم بازیکن بگیریم و ادامه بدهیم‌. نام تراکتور همیشه باید جزو مدعیان باشد زیرا توقع از تیم بالا  است. فوتبال غیرقابل پیش بینی است و اصلا نمی توان گفت جزو مدعیان هستیم یا خیر ولی باید باشیم.

 

1652633


بازیکن سرخپوشان تبریز در خصوص عملکرد خطر دفاعی تیمش عنوان کرد: این موفقیت ها تک نفره نیست و فوتبال یک بازی گروهی است و همه بچه‌ها در آن نقش داشتند. من در خط دفاع با خانزاده، فخرالدینی و تیموری خیلی هماهنگ شده بودیم و رکورد خیلی خوبی از خودمان به جا گذاشتیم و از ۶ بازی تیم ما ۵ بازی گل نخورد. اگر بخواهیم عادلانه اش را بگوییم همه بچه‌ها خوب کار کردند.


وی در واکنش به انتخاب به عنوان بهترین مدافع مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: این موضوع لطف هواداران ما بود و به هر حال با رای هایی که دادند چنین عنوانی را کسب کردم. این حمایت پرشورها بود که همیشه پشت تمام بچه‌ها هستند چه در این چند سالی که من در تراکتور بودم خیلی به من لطف داشتند. متاسفانه امسال تراکتور در آسیا حضور ندارد و انشاالله در لیگ خوب کار کنیم‌.


بازیکن تراکتور در خصوص خرید آ هایی که این تیم انجام داد گفت: بازیکنان زیر نظر مربی جذب شدند و در بازی‌های دوستانه که انجام دادیم واقعا خوب کار کردند انشالله در ادامه راه بتوانند به تراکتور کمک کنند. بازیکنانی که از تراکتور جدا شدن خیلی خوب کار کردند و توقعات از آنها بالا است و انشاالله سال خوبی داشته باشند که خواهند داشت.

دیدگاه‌ها