کد خبر : 1784742 | 18 مهر 1400 ساعت 12:33 | 7.6K بازدید | 6 دیدگاه

نویر: آلمان می‌تواند قهرمان جام جهانی شود

مانوئل نویر، دروازه‌بان تیم ملی آلمان، معتقد است که این تیم ویژگی‌های لازم برای قهرمانی دوباره در جام جهانی را دارد.

نویر: آلمان می‌تواند قهرمان جام جهانی شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلمان جمعه شب در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف رومانی رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 از سد این تیم عبور کند.

به نظر می‌رسد که این تیم با حضور هانسی فلیک روی نیمکت خود از شرایط بحرانی اواخر دوران مربیگری یواخیم لوو عبور کرده و حالا بار دیگر به دوران اوج برمی‌گردد تا موفقیت‌هایش را در تورتمنت‌های بزرگ تکرار کند.

مانوئل نویر در گفتگو با بیلد زونتاگ درباره شرایط تیم ملی گفت:« هرچند هدف همه تیم‌ها یکسان است اما قهرمانی در جام جهانی هدفی واقع بینانه است. ما می‌خواهیم بار دیگر بر قله فوتبال دنیا بایستیم. بابید خودمان را آماده کنیم تا بتوانیم برای قهرمانی بجنگیم. ما می‌خواهیم قهرمان جهان شویم و هدف ما همین است. هانسی فلیک در تیم ملی نیز مربی تراز اولی است. او از سال 2014 روند کار در تیم ملی را می‌داند چرا که در تیم یواخیم لوو حضور داشت و ما در کنار هم می‌توانیم بار دیگر این موفقیت را تکرار کنیم.»

نویر در ادامه درباره بازگشت احتمالی بواتنگ به تیم ملی آلمان گفت:« هانسی فلیک هرگز حضور کسی را در تیم ملی رد نکرد. ما تیم بسیار خوبی داریم اما بواتنگ هم همیشه عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. در آخر همه چیز بستگی به هر بازیکن و نحوه بازی که ارائه می‌کند دارد.»

 

1652634

 

دروازه‌بان باتجربه بایرن درباره حضور در زمین بازی تا 40 سالگی مانند جانلوییجی بوفون اظهار داشت:« این بستگی به عوامل متفاوتی مانند آمادگی من از نظر فیزیکی دارد. من باید بتوانم عملکرد خوبی را در زمین به نمایش بگذارم. تیم هم باید به من نیاز داشته باشد و در عین حال من هم احساس سرگرمی و خوشحالی کنم. زندگی محتاطانه، مصرف غذاهای سالم و خواب خوب نیز نکات مهمی برای من هستند. اما هیچ محدودیت سنی برای من وجود ندارد. در حال حاضر نمی‌گویم که در 40 سالگی از فوتبال کناره‌گیری می‌کنم.»

نویر در پاسخ به سوالی درباره حضور همزمان جانلوییجی دوناروما و کیلور ناواس در پاری سن ژرمن و رقابت ایجاد شده بین این دو نفر گفت:« این موقعیت دشواری است. شرایط در بارسلونا برای مارک آندره ترشتگن و کلودیو برایوو نیز مشابه بود. یکی از آنها در لیگ و دیگری در لیگ قهرمانان و جام حذفی بازی می‌کرد. برای من مهمترین نکته این است که ریتم بازی در دستم باشد.»

دیدگاه‌ها