کد خبر : 1784752 | 18 مهر 1400 ساعت 15:16 | 42.2K بازدید | 6 دیدگاه

نه هالند و نه هیچ بازیکن جدید

آب پاکی نایب رئیس بارسلونا روی دست هواداران

رافا یوسته یکی از معاونان خوان لاپورتا تایید کرد که بعید است بارسا بتواند در نقل و انتقالات زمستانی ورود کند و احتمال جذب ارلینگ هالند در تابستان سال بعد را نیز تقریبا منتفی دانست.

آب پاکی نایب رئیس بارسلونا روی دست هواداران

به گزارش "ورزش سه"، آینده ارلینگ هالند مبهم است و بعید به نظر می رسید فصل بعد نیز او را با پیراهن دورتموند در میادین ببینیم. از حالا رئال، سیتی و پی اس جی برای جذب ستاره نروژی برنامه ریزی کرده اند و به خصوص که بند آزادسازی او 75 میلیون یورو خواهد بود. از بارسا هم به عنوان یکی از تیم های علاقه مند به هالند نام برده می شود ولی مشکلات اقتصادی زیاد این باشگاه احتمالا مانع از رقم خوردن این انتقال خواهد شد.

 

 

1652654

 

 

رافا یوسته یکی از نایب رئیس های بارسلونا در مورد احتمال جذب هالند به موندودپورتیوو گفت:« از حالا تا تابستان سال بعد باید دید شرایط اقتصادی باشگاه چگونه خواهد بود و اینکه روی چه بازیکنانی برای خرید می توانیم حساب کنیم. ابتدا باید وضعیت مالی را بهبود ببخشیم. ما بارسلونا را به شکل یک ویرانه تحویل گرفتیم و باید ببینیم سال بعد وضعیت خزانه چگونه است و سپس برای جذب هالند یا ستاره های دیگر برنامه ریزی کنیم. در بارسا ما همیشه بهترین ها را می خواهیم و هالند نیز جزو بهترین های دنیاست.»

 

یوسته ادامه داد:« گفتم که از حالا نمی توان ادعایی مطرح کرد. اینکه هالند و مینو رایولا مدیر برنامه هایش، چه توقعات مالی ای دارند، فعلا مورد علاقه ما نیست چون بر خلاف مدیران قبلی ما آگاهانه پای به بازار نقل و انتقالات خواهیم گذاشت. خوان لاپورتا(رئیس) نیز اخیرا گفت که مدیران قبلی بازیکن جذب می کردند بدون اینکه مطمئن باشند قادر به برآورده کردن توقعات مالی او هستند یا خیر ولی ما اینگونه عمل نمی کنیم. بودجه دستمزد باشگاه نیز خودتان می دانید که از سقف تعیین شده لالیگا بالاتر است. باید همه اینها را تراز کنیم و سپس ببینیم کجای کار قرار داریم.»

 

 

1645664

 

 

بازار زمستانی 2022:« شرایط اقتصادی ما فجیع است و باید محتاطانه عمل کنیم. با همین تیم و بازگشت مصدومان می توانیم با بزرگان رقابت کنیم و مدعی قهرمانی هم باشیم. بارسا دوست دارد بهترین ها برایش بازی کنند ولی الان مطمئن نیستم بتوانیم در نقل و انتقالات زمستانی ورود کنیم.»

 

دیدگاه‌ها