کد خبر : 1784764 | 18 مهر 1400 ساعت 15:27 | 71.9K بازدید | 33 دیدگاه

ادعای سان:

انتقال پرهزینه سونای سرد رونالدو از تورین به منچستر!

کریستیانو رونالدو اتاق سرمادرمانی خود را از تورین به منچستر منتقل کرده است.

انتقال پرهزینه سونای سرد رونالدو از تورین به منچستر!

به گزارش "ورزش سه"، سال 2013 بود که اعلام شد کریستیانو رونالدو در خانه اش در مادرید سونای سرد تعبیه کرده است. محفظه ای با دمای زیر 160 درجه که رونالدو به خصوص پس از بازی ها دو تا سه دقیقه در آن قرار می گرفت تا عضلاتش به خوبی ریکاوری کنند. او پیش از آن، هفته ای دو بار به یک مجموعه ورزشی مجهز در مادرید برای این امر مراجعه می کرد.

 

 

1649869

 

 

پس از پیوستن رونالدو به یوونتوس، این اتاق سرمادرمانی به تورین منتقل شد و طبق ادعای سان، رونالدو که تابستان امسال به منچستریونایتد ملحق شد، با هزینه ای 60 هزار یورویی، این سونای سرد را به محل سکونتش در منطقه چشایر منچستر نیز منتقل کرده است.

فوق ستاره پرتغالی در نحوه مراقبت از بدن خود بسیار دقیق است و برای برتر بودن در دنیا هر کاری انجام خواهد داد. انتقال اتاق سرمادرمانی از ایتالیا به چشایر منچستر اصلاً کار ساده‌ای نبود، اما رونالدو می‌خواسته هر طور شده آمادگی بدنی خود را در بالاترین سطح ممکن نگه دارد. آوردن این اتاق یخ از اولویت‌های اصلی او برای بازی در لیگ برتر انگلیس بود، برای این که او می‌خواست اطمینان حاصل کند که در اوج آمادگی بدنی باقی خواهد ماند.

رونالدو در اولین ماه بازگشت به لیگ برتر انگلیس توانست به بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس نیز لقب گیرد. او تاثیری بزرگ روی منچستریونایتد گذاشته و حالا می‌خواهد با این باشگاه دوباره قهرمانی‌ها را کسب کند.

 

 

1649449

 

دیدگاه‌ها