کد خبر : 1784798 | 18 مهر 1400 ساعت 17:38 | 60.7K بازدید | 45 دیدگاه

خوشحالی استقلالی ها از قهرمانی یک سرخپوش

محمدهادی ساروی که شب گذشته با دوبنده قرمز قهرمانی جهان را تصاحب کرد، یکی از هواداران پر و پا قرص استقلال است.

به گزارش "ورزش سه"، محمدهادی ساروی کشتی گیر دسته 97 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران شب گذشته موفق شد با غلبه بر الکس زوکه از مجارستان مدال طلای رقابت های جهانی نروژ را به خود اختصاص دهد. کشتی گیر جوانی که با دوبنده قرمز این عنوان ارزشمند را تصاحب کرد اما تصاویر او در رشته فوتبال و حضور با پرچم آبی و استقلال، شب گذشته باز هم سوژه فضای مجازی شد.

 

 

1652724

 

 

ساروی که چند ماه پیش در رقابت های المپیک مدال برنز را بر گردن آویخته بود، این بار یک مدال خوش رنگ و قهرمانی جهان را به تالار افتخارات خود اضافه کرد و توانست با اقتدار و هنرنمایی، عنوان قهرمانی را مقابل حریف قدرتمند مجارستانی به خود اختصاص دهد.

 

پس از اینکه ساروی در رقابت های المپیک در دیدار رده بندی حریف خود را شکست داد و مدال برنز را از آن خود کرد، تصاویری از این کشتی گیر با پرچم استقلال در استادیوم آزادی منتشر شد. ساروی که علاقه فراوانی به فوتبال دارد، یکی از هواداران متعصب استقلال است که برای دیدن بازی های این تیم پای به ورزشگاه آزادی گذاشته بود.

 

 

 

1652727

 

 

انتشار این تصویر از ساروی کافی بود تا کاربران استقلال آن را به صورت گسترده ای در فضای مجازی منتشر کنند و ساروی جوان را بابت مدال برنز مورد ستایش قرار دهند. شب گذشته نیز پس از قهرمانی این کشتی گیر در مسابقات جهانی، یک بار دیگر تصویر او با پرچم آبی فضای مجازی را درنوردید و حتی کانال رسمی باشگاه استقلال نیز در این خصوص اطلاعیه ای را صادر و قهرمانی ساروی را به او تبریک گفت.

 

 

1652726

 

 

 

به هر شکل این کشتی گیر جوان، 23 ساله و آملی می تواند در میادین متعددی برای تیم ملی روی تشک رفته و افتخارآفرینی کند. او امیدوار است در رقابت های المپیک بعدی، مدال خوش رنگ طلا را به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند.

 

1652725

دیدگاه‌ها