کد خبر : 1784842 | 18 مهر 1400 ساعت 20:56 | 66.4K بازدید | 15 دیدگاه

برنامه جدید بایرن مونیخ؛

شبیخون به بارسلونا؛ روی ما حساب کنید!

به نظر می رسد بایرن مونیخ در حال بررسی شرایط جذب چند ستاره بارسلونا در ماه های پیش رو است.

شبیخون به بارسلونا؛ روی ما حساب کنید!

به گزارش "ورزش سه"، حتی عدم تمدید قرارداد با لیونل مسی نیز باعث بهبود مشکلات مالی بارسلونا نشده و همچنان این باشگاه پرطرفدار اوضاع بغرنجی را تجربه می کند. بدهی های سنگین باعث شده بارسلونا شانس چندانی برای جذب ستاره های بزرگ نداشته باشد و حتی همچنان امکان جدایی بازیکنان مهم دیگر این تیم در ماه های پیش رو وجود دارد.

 

اما امروز نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه بایرن مونیخ با دقت وضعیت ستاره های آینده دار بارسلونا را دنبال می کند و به دنبال استفاده از شرایط سخت این باشگاه و جذب راحت ستاره های این تیم است. در حال حاضر فقط تماس های اولیه این مضمون ایجاد شده؛ اگر به دنبال یک چالش جدید هستید، می توانید روی بایرن مونیخ حساب کنید.

 

1652782

 

مدیران این باشگاه تصور می کنند پروژه خوبی در دست داشته و با حضور یولیان ناگلزمان، می توانند هر بازیکنی را وسوسه کنند که در صورت عدم کسب عناوین قهرمانی، تیم خود را ترک کند. همچنین بایرن مونیخ به خوبی می داند شرایطی در بارسلونا حاکم شده که این باشگاه در صورت رسیدن پیشنهادات مناسب، مشکلی با فروش ستاره های خود نخواهد داشت.

 

بازیکنانی مانند فرانکی دی یونگ، پدری، مارک آندره تراشتگن و سرجینو دست قبل یا حتی پس از پیوستن به بارسلونا مورد توجه بایرن مونیخ قرار داشته اند. البته باشگاه های بزرگ دیگری نیز به دنبال استفاده از این شرایط وخیم هستند، اما مدیران بارسلونا از بایرن به عنوان تهدید اصلی یاد می کنند.

دیدگاه‌ها