کد خبر : 1784870 | 18 مهر 1400 ساعت 23:52 | 46K بازدید | 4 دیدگاه

مژده به کومان؛ ستاره بارسا به ال‌کلاسیکو می‌رسد

سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی بارسلونا اولین بازی خود را در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید انجام می دهد.

مژده به کومان؛ ستاره بارسا به ال‌کلاسیکو می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی و 34 ساله در فصل تابستان به صورت رایگان از منچسترسیتی راهی بارسلونا شدده و تصور می کرد قرار است در نوکمپ با لیونل مسی همبازی شود، اما ستاره هموطن او در روزخای پایانی راهی پاری سن ژرمن شد.

 

همچنین خود سرخیو آگوئرو نیز قبل از شروع فصل از ناحیه ساق پا مصدوم شد و 10 هفته از میادین دور ماند.  حالا نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد پس از بازگشت به زمین چمن در ماه گذشته، آگوئرو به تمرینات بارسلونا اضافه شده و به زودی در ترکیب اصلی بلوگرانا قرار خواهد گرفت.

 

1651804

 

دیدار حساس ال کلاسیکو برابر رئال مادرید حدود دو هفته دیگر و در تاریه 24 اوکتبر در استادیوم نوکمپ برگزار خواهد شد. اخبار امیدوارکننده برای رونالد کومان اما بازگشت مهاجمان اصلی بارسلونا از جمله آگوئرو و عثمان دمبله برای این دیدار حساس و تعیین کننده است. به نظر می رسد هر دوی این بازیکنان به مرز آمادگی رسیده و می توانند در ال کلاسیکو در ترکیب ثابت بلوگرانا قرار بگیرند.

 

چندی قبل عنوان شد دیدار مقابل رئال مادرید آخرین فرصت رونالد کومان است و شکست در این مسابقه به منزله برکناری قطعی این سرمربی هلندی خواهد بود. اما با بازگشت سرخیو آگوئرو، ممکن است مشکلات گلزنی بارسلونا به حداقل رسیده و این مهاجم باتجربه در کنار عثمان دمبله سند ابقای کومان روی نیمکت کاتالان ها را برای چند هفته دیگر امضا کند.

دیدگاه‌ها