کد خبر : 1784879 | 19 مهر 1400 ساعت 00:30 | 13.8K بازدید | 2 دیدگاه

نخودی: از اسم باروز نترسیدم و انگیزه داشتم

دارنده مدال نقره کشتی آزاد جهان گفت: اصلا از اسم باروز نترسیدم و برای این مبارزه انگیزه داشتم.

نخودی: از اسم باروز نترسیدم و انگیزه داشتم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمد نخودی ملی‌پوش 79 کیلوگرم کشورمان در مسابقات جهانی نروژ در فینال به جردن باروز باخت و مدال نقره را کسب کرد.

 

وی  درباره عملکرد خود در این مسابقات، عنوان کرد: ما تیم یکدست و جوانی داشتیم که با تمرین خوب و آمادگی لازم راهی مسابقات جهانی نروژ شدیم. همه بچه‌ها، چه آنهایی که مدال گرفتند و چه آنهایی که به مدال نرسیدند، همه تلاش خود را کردند و خدا را شکر می‌کنم که اکثریت با مدال برگشتند.

 

دارنده مدال نقره جهان درباره حریفان خود گفت: 3 حریف اول که خوب نبودند اما ماقبل فینال مقابل کنچادزه از گرجستان کشتی گرفتم که در یک رقابت نزدیک موفق شدم به فینال راه پیدا کنم. در این مرحله باید با جردن باروز مبارزه می‌کردم و برای این مسابقه انگیزه داشتم. او کشتی‌گیر قلدری است اما من از اسم باروز نترسیدم و برای برد به میدان رفتم. حریف آنالیز شده و من تلاش خودم را کردم اما از عملکردم راضی نیستم چون این مبارزه را واگذار کردم. امیدوارم در ادامه با تمرینات خوب بتوانم او را شکست دهم.

 

نخودی با اشاره از حمایت‌هایی که مردم جویبار و همینطور فدراسیون در کسب این موفقیت داشتند، یادآور شد: مردم جویبار در هوای بارانی استقبال خوبی از من داشتند. خوشحالم توانستیم دل آنها را شاد کنیم. امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد. فدراسیون هم در این مدت حمایت مالی خوبی داشت و ما هیچ دغدغه‌ای نداشتیم. مسئولان ورزشی معمولا نزدیک المپیک توجه بیشتری به کشتی دارند اما امیدوارم این حمایت‌ها همیشگی باشد.

دیدگاه‌ها