کد خبر : 1784913 | 19 مهر 1400 ساعت 10:18 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

رییس هیات مدیره؛ مشکل حدادی‌فر حل می‌شود

رییس هیات مدیره باشگاه ذوب آهن ابراز امیدواری کرد که به زودی مشکل پیش آمده میان قاسم حدادی فر بازیکن با تجربه این تیم و هم چنین مهدی تارتار حل خواهد شد.

رییس هیات مدیره؛ مشکل حدادی‌فر حل می‌شود 

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم ذوب آهن که در اردوی اخیر این تیم در تهران حاضر نشده بعد از مصاحبه مهدی تارتار مبنی بر اینکه قاسم حدادی فر باید در اردوی تیم برای دست یابی به جایگاهش رقابت کند به دلیل ناراحتی به تمرینات آماده سازی خود پایان داد و نکته جالب اینکه برای ادامه بازی حاضر با مذاکره با تیم دیگری نشده است. 

 

مرتضی یزد خواستی، رییس هیات مدیره باشگاه ذوب آهن در خصوص اختلافی که بین این دو به وجود آمده است به برنامه ضربه آزاد گفت: اختلاف نظر وجود دارد اما در مجموعه باشگاه هیچ اختلافی نیست. شاید حساسیت یا توجه زیاد به این موضوع به وجود آمده است. محرم نویدکیا در سپاهان و در این دوره قاسم  حدادی‌فر در ذوب‌آهن کسانی هستند که جایی غیر از این تیم خودشان بازی نکردند. حدادی‌فر بسیار با اخلاق و بی حاشیه است. همه کارکنان کارخانه و هواداران به او علاقه‌مند هستند. حدادی‌فر فرزند ذوب‌آهن است. ذوب‌آهن حدود 120هزار بیمه شده دارد که برای جامعه هدف ما کفایت می‌کنند. هیچ نکته‌ای نشان از اختلاف باشد وجود ندارد.

 

رییس هیات مدیره باشگاه ذوب آهن در خصوص اینکه در نهایت این موضوع چه راه حلی به دنبال خواهد داشت؟ گفت: از بدشانسی این موضوع با تعطیلی دوشنبه و سه شنبه و همچنین تغییرات باشگاه همراه شد. حدادی‌فر تا قبل از بحث تغییرات مدیریتی به باشگاه رفت و صحبت کرد، تارتار هم اظهار نظر فنی خودش را داشت.حدادی فر دیروز در دفتر من بود. حدود یک ساعت به خوبی صحبت کردیم و از اتاق خارج شد. موضوعی بین من و او در حال رد و بدل شدن است و قرار است باشگاه این موضوع را حل کند، هواداران نگران نباشند. حدادی فر اواخر فصل قبل هم مشکلاتی برایش به وجود آمد، باشگاه او را همراهی کرد و به دنبال درمان رفت. اصلا جای نگرانی‌ نیست و قرار نیست این اتفاق در شهر ما بیفتد.

دیدگاه‌ها