کد خبر : 1784920 | 19 مهر 1400 ساعت 10:36 | 39.1K بازدید | 13 دیدگاه

یزدانی، مصمم و جدی در تمرینات؛

دکتر استقلال همچنان در رویای اولین بازی ملی (عکس)

مدافع بلندقامت استقلال در اردوی ملی همچنان چشم‌انتظار اعتماد سرمربی تیم ملی است تا بتواند در ترکیب فرصت بازی به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه" سیاوش یزدانی با عملکرد کم‌نوسان و موفق در خط دفاعی استقلال در فصل گذشته توانست نظر دراگان اسکوچیچ را جلب کند و پس از آن‌که نخستین‌بار توسط مارک ویلموتس به اردوی ملی فراخوانده شده بود، حالا در اردوهای گذشته تیم ملی با حضور اسکوچیچ پای ثابت اردو بوده اما با این‌حال نتوانسته در ترکیب تیم ملی فرصت بازی به دست آورد و همچنان بازی ملی در کارنامه او دیده نمی‌شود.

 

شاید اگر داور استرالیایی تصمیم خود را در بازی با امارات وتو نمی‌کرد و خلیل‌زاده از ترکیب تیم ملی اخراج می‌شد، سیاوش یزدانی به عنوان یکی از آلترناتیوهای شجاع در تیم ملی می‌توانست امیدوار به اولین بازی خود باشد اما درخشش زوج خلیل‌زاده-کنعانی‌زادگان باعث شده تا همچنان این مدافع مشهدی از روی نیمکت نظاره‌گر عملکرد همبازیان خود باشد و فرصت بازی در تیم ملی را به دست نیاورد.

 

1652927

 

با این‌حال یزدانی همچنان مصمم و جدی در تمرینات تیم ملی حاضر بوده و امیدوار به آن است تا بتواند سرانجام طلسم بازی نکردن برای تیم ملی را بشکند و برای نخستین‌بار تجربه حضور در ترکیب تیم ملی را به دست آورد.

 

سیاوش یزدانی در کنار بازیکنانی چون سیدمجید حسینی به عنوان ذخیره‌های آماده خط دفاعی تیم ملی، در اختیار اسکوچیچ هستند و باید دید این بازیکنان چه زمانی فرصت پیدا خواهند کرد در ترکیب ملی به میدان بروند و جای خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان را بگیرند.

 

1652928

 

دیدگاه‌ها