کد خبر : 1784952 | 19 مهر 1400 ساعت 12:19 | 13.1K بازدید | 5 دیدگاه

راشفورد: یازده ماه با درد برای یونایتد بازی کردم

مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد، فاش کرده که یازده ماه با مصدومیت برای این تیم به میدان رفته است.

راشفورد: یازده ماه با درد برای یونایتد بازی کردم

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 23 ساله که فصل گذشته به منچستریونایتد کمک کرد تا به فینال رقابت‌های لیگ اروپا راه پیدا کند و در عین حال در صعود تیم ملی انگلیس به فینال یورو 2020 نیز حضور داشت در آستانه بازگشت به میادین است.

او در ماه آگوست تحت عمل جراحی قرار گرفت اما این تصمیم پس از این گرفته شد که او بیشتر دوران یک سال اخیر را با درد در میدان مسابقه حاضر شده بود.

راشفورد در گفتگو با بی بی سی برکفست در این باره اظهار داشت:« نمی‌توانم بگویم که دوران درمانم به پایان رسیده چون مشخصا باید همچنان از بدنم مراقبت کنم اما حالا از نظر فیزیکی و روانی در شرایط بسیار بهتری قرار دارم. سال گذشته فصلی بسیار طولانی برای من بود. من در انتهای سپتامبر به این مصدومیت دچار شدم و آهسته آهسته بدتر و بدتر شد اما حالا از شر آن رها شدم و حس می‌کنم که از نظر فیزیکی و روحی بسیار بهتر هستم.»

 

1652970

 

راشفورد فصل گذشته 57 بازی در تمامی رقابت‌ها با پیراهن منچستریونایتد انجام داد و هفت بازی نیز برای تیم ملی انگلیس انجام داد که چهار بار آن در جام ملت‌های اروپا بود که با نایب قهرمانی سه شیرها به پایان رسید.

او این فصل هنوز هیچ بازی برای یونایتد یا تیم ملی کشورش انجام نداده اما به نظر می‌رسد که ممکن است در دیدار روز شنبه منچستریونایتد در برابر لسترسیتی بتواند پس از مدت‌ها در فهرست اوله گونار سولسشر  قرار بگیرد تا شانس اولین بازی در کنار کریستیانو رونالدو در ترکیب شیاطین سرخ را داشته باشد.

دیدگاه‌ها