کد خبر : 1784954 | 19 مهر 1400 ساعت 12:40 | 4.1K بازدید | 2 دیدگاه

سجادی: با برد کشتی غرور ملی را حس کردیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: همدلی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش را بیشتر کنید و به خارج از کشور هم این پیام را بفرستیم که ما انقلابی و ضد گلوله هستیم.

سجادی: با برد کشتی غرور ملی را حس کردیم

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حمید سجادی در مراسم رونمایی از سردیس مدال آوران المپیک و پارالمپیک بیان کرد: هیچ تحلیلی بهتر از این نیست که کمیته ملی المپیک کشور را مانند یک معدن ببینیم و  باید با ورز دادن اندیشه‌ها به ابعاد کمیته واقف شویم. همیت و وحدت ملی و همدلی در شبکه مدیریت ورزش کشور پیام خوبی برای بیرون از کشور دارد. بیرون از کشور این موفقیت ها را دوست ندارند و دوست دارند مانع ایجاد کنند. ما باید نشان دهیم ضد گلوله، انقلابی و پر شور هستیم.

 

او ادامه داد: با همدلی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش امیدوارم تعاملات را بیشتر کرده و با IOC ارتباط بگیریم و همین طور که گفتم به بیرون هم پیام بفرستیم. از برد کشتی لذت بردیم و غرور ملی را احساس کردیم، منتظریم فوتبال هم صعود کند. به رخ کشیدن خوبی‌ها بسیار مهم است؛ یکی از ابعاد کار فرهنگی در ورزش به رخ کشیدن اصالت‌ها است. برای مثال فوتبال یک فرهنگ، وزنه برداری، باستانی و .... یک فرهنگ دارند. خوب است که این فرهنگ را نشان دهیم.

دیدگاه‌ها