کد خبر : 1784955 | 19 مهر 1400 ساعت 12:40 | 25.6K بازدید | 16 دیدگاه

چرا هالند دوبار پیشنهاد یوونتوس را رد کرد؟

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی سابق یوونتوس، مدعی شده که ارلینگ هالند دوبار پیشنهاد این باشگاه را رد کرده است.

چرا هالند دوبار پیشنهاد یوونتوس را رد کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم نروژی در سن 21 سالگی موفق شده رکوردهای بسیاری را بشکند و به بازیکنی درخشان در فوتبال اروپا تبدیل شود که باشگاه‌های بسیاری به دنبال جذبش هستند.

 او در 15 بازی که در تیم ملی بزرگسالان نروژ انجام داده 12 گل زده است. او همچنین در فصل جدید موفق شده در هشت بازی 11 گل برای بروسیا دورتموند به ثمر برساند.

پاراتیچی تابستان امسال به تاتنهام ملحق شد اما حدود یک دهه نظارت بر استراتژی‌های نقل و انتقالاتی یوونتوس را بر عهده داشت و درباره پیشنهاد این باشگاه به هالند به فستیوال دلو اسپورت گفت:« هالند اولین بار وقتی 17-16 ساله بود به یوونتوس نزدیک شد. او در آن زمان همچنان در نروژ بازی می‌کرد. این بازیکن می‌خواست فضای بیشتری داشته باشد تا بتواند به صورت مداوم بازی کند، بنابراین تصمیم گرفت به سالزبورگ برود.»

 

1652973

 

او در ادامه اضافه کرد:« او پس از آن بروسیا دورتموند را انتخاب کرد چرا که در بوندسلیگا فرصت بیشتری برای بازی داشت. بازی برای دورتموند در سن 20 سالگی بسیار راحت‌تر از بازی برای باشگاهی چون یوونتوس بود، خصوصا که ما در آن زمان پائولو دیبالا و گونزالو ایگواین را داشتیم. این بازیکن تصمیم گرفت مسیر ورزشی دیگری را در پیش بگیرد.»

پاراتیچی همچنین درباره شرایط هری کین، مهاجم ملی‌پوش انگلیس، و پیشنهاد منچسترسیتی برای جذب او صحبت کرد:« ما کین را داریم که بهترین مهاجم نوک دنیاست و از حضورش لذت می‌بریم. ما روند بازسازی را در باشگاه آغاز کردیم و نیاز داشتیم که مهم‌ترین بازیکن‌مان در کنار ما باشد، نه این که او را بفروشیم. کین مردی بسیار باهوش است و به باشگاه اهمیت می‌دهد، بنابراین این موضوع را درک کرده و بدون مشکل در تیم ماند.»

دیدگاه‌ها