کد خبر : 1784972 | 19 مهر 1400 ساعت 14:19 | 14.4K بازدید | 1 دیدگاه

خوشحالم قهرمان شدیم

بنزما و سوپرگل به لاروخا؛ می‌دانستم گل می‌شود

کریم بنزما دیشب زننده یک گل استثنایی به اسپانیا در فینال لیگ ملت های اروپا بود.

بنزما و سوپرگل به لاروخا؛ می‌دانستم گل می‌شود

به گزارش"ورزش سه"، کریم بنزما همچنان به درخشش خود و مبهوت کردن دنیای فوتبال ادامه می‌دهد. این مهاجم فرانسوی یکی از چهره‌های اصلی دیدار فینال لیگ ملت‌های اروپا بود که بین اسپانیا و فرانسه برگزار شد. 
در این بازی که شب گذشته برگزار شد، میکل اویارزابال در ابتدا موفق شد اسپانیا را از حریف پیش بیاندازد اما این بنزما بود که با گلی تماشایی بازی را به تساوی کشاند و در نهایت نیز جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.  فرانسه در نهایت بازی را 2-1 برد.

 

 

1653013

 

 

کریم در پایان بازی گفت:« از نظر تیمی و شخصی، شبی رویایی بود. انگیزه بالایی داشتم تا جام را با تیم ملی فرانسه ببرم. آسان نبود ولی قدرت و شخصیت خود را نشان دادیم. هرگز ناامید نشدیم.  تیم های بزرگ هرگز دچار وحشت نمی شوند و با صبر کار خودشان را می کنند. توانستیم دو گل بزنیم و لذت بردیم.»

 

ستاره رئال ادامه داد:« خیلی خوشحالم. دو بازی در بالاترین سطح داشتیم. برای تیم و خودم خوشحالم. جام بسیار مهمی بود و به کارم افتخار می کنم. بازگشت به پیروزی و کسب جام ما را خوشحال کرد. می توانم از کسب جام کنار هم تیمی هایم لذت ببرم و در آینده به کسب جام‌های بیشتر فکر می کنم.

گلی که زدم؟ در تمرینات روی چنین شوت‌هایی تمرین  و سعی می کنم که این گونه شوت بزنم. وقتی به توپ ضربه زدم، می دانستم گل می شود اما نمی دانستم به کنج دروازه می رود.»

دیدگاه‌ها