کد خبر : 1784978 | 19 مهر 1400 ساعت 17:34 | 36.7K بازدید | 8 دیدگاه

چطور نیمار و مسی را از دست دادند؟

انتقاد شدید مربی سابق پی اس جی از بارسلونا

لوران بلان فاش کرد که در چند مقطع برای مربیگری بارسا با وی صحبت شد و در مورد انتقال مسی به پی اس جی نیز از بارسلونا انتقاد کرد.

انتقاد شدید مربی سابق پی اس جی از بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، لوران بلان با سابقه بازی برای مارسی، بارسا و منچستریونایتد سال هاست که به مربیگری مشغول است و ضمن هدایت تیم ملی فرانسه، بین 2013 تا 2016 نیز سرمربی پی اس جی بود. او پس از چند سال استراحت اکنون مربی تیم الریان قطر است.

بلان در چند مقطع نیز نامزد مربیگری بارسلونا بود اما هرگز فرصت این امر نصیب او نشد.

 

 

1591862

 

 

بلان در مورد شانس هدایت بارسلونا به مجله پاننکا گفت:« بله، دو یا سه بار در مورد مربیگری بارسا با اریک آبیدال(مدیر فنی وقت بارسا) صحبت کردیم. واضح است که مربیگری بارسا برایم مثل یک رویا بود ولی به دلایلی میسر نشد. برخی در باشگاه معتقد بودند که من آماده مربیگری بارسلونا نیستم. زندگی همین است.»

 

 

1649203

 

 

بلان در مورد انتقال جنجالی لیونل مسی از بارسا به پی اس جی گفت:« صادقانه بگویم که آمدن مسی به پی اس جی برای فوتبال فرانسه اتفاقی باورنکردنی بود. حضور همزمان مسی، نیمار و کیلیان امباپه در لوشامپیونا غیر قابل تصور بود ولی حالا این اتفاق رخ داده است.

پی اس جی اکنون متعلق به سیاره ای دیگر است. هر هفته تماشای بازی این سه فوق ستاره لذتی دیگر دارد. اینکه چگونه بارسلونا مسی را از دست داد، به نظر من به اشتباهات بسیار بزرگ مدیران وقت باشگاه در 4 یا 5 سال گذشته بر می گردد. بارسا در این چند سال بازیکنان بزرگی را از دست داده که باورنکردنی جلوه می کرد. باشگاهی مثل بارسا نباید اجازه چنین اشتباهاتی را می داد. سال 2017 بارسا نیمار را از دست داد و 4 سال بعد هم مسی را. جایگزین پیدا کردن برای این دو فوق ستاره نیز عملا غیرممکن است.»

 

دیدگاه‌ها