کد خبر : 1784984 | 19 مهر 1400 ساعت 15:19 | 25.9K بازدید | 12 دیدگاه

در نظرسنجی اکیپ مشخص شد

فرانسو‌ی‌ها هم‌نظر با اسپانیا، گل امباپه آفساید بود

حتی در فرانسه اکثریت معتقدند گل کیلیان امباپه به اسپانیا در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

فرانسو‌ی‌ها هم‌نظر با اسپانیا، گل امباپه آفساید بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در یک بازی جذاب توانست 2-1 بر اسپانیا پیروز شده و قهرمان لیگ ملت های اروپا شود. در این بازی ابتدا اسپانیا بود که با گل میکل اویارزابال پیش افتاد ولی کریم بنزما خیلی زود کار را به تساوی کشاند و در ادامه کیلیان امباپه نیز حساب کار را 2-1 کرد.

در صحنه گل امباپه، او آشکارا در موقعیت آفساید قرار داشت ولی داور و وی ای آر گل را پذیرفتند چرا که توپ قبل از رسیدن به او توسط اریک گارسیا لمس شده بود و طبق قوانین جدید، این گل نمی تواند آفساید باشد.

 

 

1653037

 

 

اسپانیایی ها شدیدا به این تصمیم معترض بودند و معتقدند اریک گارسیا تاثیری روی منحرف شدن توپ نداشته و جالب اینکه در فرانسه نیز اکثریت معتقدند گل امباپه آفساید بوده و حق اسپانیا ضایع شده است.

نشریه اکیپ در وبسایت خود از خوانندگان خواسته بود تا در مورد گل امباپه نظر بدهند و 46 درصد به آفساید بودن گل رای دادند. 36 درصد معتقد بودند گل درست بوده و 23 درصد اعتقاد داشتند که صحنه چندان واضح نبوده است.

 

 

1652848

 

 

برونو درین داور بازنشسته فرانسوی نیز در مورد این صحنه به اکیپ گفت:« تنها در حرکت آهسته مشخص می شود که اریک گارسیا روی توپ تاثیر گذاشته و در نگاه اول چنین به نظر نمی رسد. اینجا تضاد تفسیر داریم و برخی معتقدند برخورد توپ به او تصادفی و بدون اختیار بوده و برخی خلاف این عقیده را دارند. شاید قانون بگوید گل درست بوده ولی این بر خلاف روح فوتبال است.»

 

دیدگاه‌ها