کد خبر : 1784994 | 19 مهر 1400 ساعت 16:05 | 18.9K بازدید | 5 دیدگاه

بولسونارو واکسن نزده بود

رئیس جمهور برزیل را به ورزشگاه را ندادند

ژایر بولسونارو دیروز موفق به تماشای بازی تیم محبوبش سانتوس نشد.

رئیس جمهور برزیل را به ورزشگاه را ندادند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سانتوس این روزها وضعیت خوبی در لیگ برزیل ندارد و در نیمه پایینی جدول قرار گرفته است. بازی دیروز این تیم برابر گرمیوی قعرنشین، اهمیت بالایی داشت و در نهایت موفق شد 1-0 برنده شود. اهمیت بازی به اندازه ای بود که ژایر بولسونارو رئیس جمهور جنجالی برزیل نیز قصد تماشای آن از نزدیک را داشت ولی مسئولان برگزاری بازی از ورود او به استادیوم ممانعت کردند.

 

 

1653052

 

 

در برزیل برای تماشای فوتبال نیاز به برگه تایید شده واکسیناسیون کرونا و یا تست PCR منفی دارید در حالی که بولسونارو نه واکسن زده و نه تست کرونای منفی در اختیار داشت.

او که باور نداشت اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نکرده، در محاصره خبرنگاران گفت:« نمی فهمم چرا باید برگه واکسیناسیون نشان بدهم؟ می خواستم بازی سانتوس را ببینم ولی گفتند باید چنین برگه ای را نشان بدهم. چرا و به چه علت؟ من همین حالا از افراد واکسینه شده، آنتی بادی بیشتری دارم.»

 

 

1653051

 

 

بولسونارو این روزها به دلیل مدیریت ضعیف دولتش در دوران پاندمی کرونا با انتقادات شدیدی روبرو است و گفته می شود در این مورد تحقیقاتی نیز شروع شده است. برزیل تاکنون بیش از 600 هزار مورد مرگ بر اثر کووید19 را به ثبت رسانده است.

 

 

دیدگاه‌ها