کد خبر : 1785029 | 19 مهر 1400 ساعت 19:48 | 28.1K بازدید | 2 دیدگاه

رضایت قلعه‌نویی از تساوی با تیم سوپرلیگی(عکس)

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان دومین بازی تدارکاتی خود را در اردوی ترکیه برابر آلانیا اسپور برگزار کرد.

رضایت قلعه‌نویی از تساوی با تیم سوپرلیگی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلانیا اسپور تیمی که در جمع مدعیان سوپر لیگ ترکیه حضور دارد و از دو ملی پوش نیز بهره می‌برد با ترکیب اصلی در این دیدار حاضر شد.

 

امیر قلعه‌نویی نیز در نیمه اول از محسن فروزان، محمد رضا خانزاده، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، میلاد زکی‌پور، امین پور علی، علیرضا علیزاده، نوید عاشوی، سعید صادقی، یونس شاکری و مرتضی تبریزی در ترکیب تیمش استفاده کرد.

 

1653114

 

در همان ابتدای بازی همکاری تاکتیکی فوق العاده گل‌گهر حاصل یک گل زیبا شد که در دقیقه یک توسط مرتضی تبریزی به ثمر رسید. بعد از این‌ گل هم گل‌گهر می‌توانست به تعداد گل‌های خود بیفزاید اما با بی دقتی به هدر رفت. در اواخر نیمه اول از غفلت مدافعان گل‌گهر کوما باباکار مهاجم سنگالی و پنج میلیون دلاری آلانیا بازی را به تساوی کشاند.

 

1653112

 

تا دقیقه شصتم‌ امیر قلعه‌نویی به ترکیب ثابت خود دست نزد اما پس از این، فرشید باقری، علیرضا آرتا، بهنام برزای، محمد آقاجانپور و شایان مصلح در ترکیب قرار گرفتند. در نیمه دوم نیز گل‌گهر برتری محسوسی بر میزبان خود داشت و همکاری تیکدری و یونس شاکری در دقیقه ۶۵ منجر به گل دوم گل‌گهر شد.

 

1653115

 

پس از این گل و تعویض های پرتعداد گل‌گهر و  آلانیا اسپور باعث شد تا ریتم بازی آهنگ دقایق پیش را نداشته باشد. در دقیقه ۸۳  آلانیا بازی را به تساوی کشاند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها