کد خبر : 1785090 | 20 مهر 1400 ساعت 02:56 | 26.2K بازدید | 14 دیدگاه

حرفم را در زمین می‌زنم؛

محرمی: نام مربی بزرگ باشد، انتقاد نمی‌کنند

مدافع راست تیم ملی ایران می‌گوید کارشناسان و مربیان اظهارات منصفانه‌ای درباره سرمربی تیم ملی داشته باشند.

محرمی: نام مربی بزرگ باشد، انتقاد نمی‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، صادق محرمی که تبدیل به مهره ثابت تیم ملی ایران شده و با نظر دراگان اسکوچیچ در سمت راست خط دفاعی به میدان می‌رود، پس از مدت‌ها راجع به شرایط خود و تیم ایران صحبت کرد.

 

محرمی در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر با بیان اینکه ۲۲ سالم بود که از پرسپولیس به کرواسی رفتم، اظهار کرد: آن زمان که از ملوان جدا شدم، خیلی سخت بود که به پرسپولیس بیایم و در آن شرایط بازی کنم، اما خدا را شکر اتفاقات برای من خوب پیش رفت.

 

او درباره حضور در دینامو زاگرب کرواسی عنوان کرد: در ایران یک مقدار شناخت به دینامو زاگرب کمتر است ولی من که در آنجا هستم، شرایط را می‌بینم که نسبت به دیگر تیم‌ها بهتر هستیم. الان هم با دو بازی کمتر در رتبه دوم جدول لیگ کرواسی قرار داریم و در لیگ اروپا هم در رتبه دوم ایستاده‌ایم.

 

مدافع راست تیم ملی ایران یادآور شد: زبان کرواتم بد نیست و یک چیزهایی را می‌دانم. مثلا اینکه بگویم چه خبر؟ کلمات عامیانه را می‌توانم بگویم. البته همان اوایل که در کرواسی بودم، دنبال سیمکارت می‌گشتم که هر جا می‌رفتم، متوجه حرف‌های من نمی‌شدند و انگار زبان‌شان خسته‌تر از من بود!

 

محرمی پیرامون دیدار اخیر تیم ملی ایران مقابل امارات ابراز کرد: اولین مسئله‌ی بازی در امارات، بحث دما است که واقعا اذیت می‌کند. از طرف دیگر یک سری از بچه‌ها مثل من تمرین زیادی نداشتیم و از سر بازی باشگاهی مستقیم آمدیم و یک جلسه با تیم ملی تمرین کردیم که این موضوع کارمان را سخت می‌کرد. یک سری اتفاقات افتاد که کارمان دشوار شد، اما خدا را شکر در نهایت سه امتیاز را گرفتیم.

 

او با اشاره به صحنه جنجالی بازی با امارات که شجاع خلیل‌زاده اخراج شده بود و به زمین برگشت، عنوان کرد: در صحنه شجاع من هم کنارش می‌آمدم، اما هیچ چیزی متوجه نشدم. فقط دیدم داور سوت زد. وقتی داور ویدئو چک می‌کرد، فکر نمی‌کردیم آفساید را بررسی می‌کند.

 

مدافع راست تیم ملی ایران دآور شد: در یک صحنه قلم بند از پای من در آمد و دنبال آن می‌گشتم چون می‌ترسیدم دوباره مصدوم شوم.

 

محرمی درباره عملکرد دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ابراز کرد: الان همه نتایج را می‌بینند و دیگر کسی انتقاد نمی‌کند. تمام مربیان و کارشناسانی که نظر می‌دهند، اگر اسم یک مربی بزرگتر باشد، حمایت می‌کنند، بدونِ اینکه بدانند آن مربی کجا بوده و چه عملکردی داشته است، اما اگر اسم یک مربی کوچک‌تر باشد، سنگ‌اندازی می‌کنند.

 

او اضافه کرد: همان اوایل که اسکوچیچ آمده بود، در مصاحبه‌های می‌دیدم و می‌خواندم چه حرف‌هایی زده می‌شود، اما واقعا چطور آنها که حتی یک بازی از سرمربیگری اسکوچیچ نگذشته بود، نظر می‌دادند؟ خدا را شکر می‌بینیم اتفاقات چطور می‌افتد و او از ۱۰ بازی ۱۰ برد آورده است.

 

مدافع راست تیم ملی ایران در خصوص اینکه فعالیت زیادی مثل خیلی از بازیکنان در فضای مجازی ندارد، اظهار کرد: زمانی که در تیم‌های نوجوانان و جوانان بودیم، از آقای علی دوستی یاد گرفتیم یک‌سری مسائل و حرف‌ها را بیرون از زمین نزدیم و داخل زمین کارمان را انجام بدهیم. ذهنیت ما اینطور شده است. ضمنا در تیمی که الان هستم(دینامو زاگرب)، بازیکنان شاید سالی دو مصاحبه انجام بدهند که روی من هم تاثیر گذاشته است. کروات‌ها مثل ایرانی‌ها خیلی در فضای مجازی نیستند، اما خودم هم شخصیتی دارم که کمتر مصاحبه می‌کنم.

دیدگاه‌ها